Wednesday, April 30, 2014

Gambar Nostalgia Anakku.

Rindunya
Saat2 anak2 masih kecil spt dlm gambar ni.
Masa tu
Atie suka beli baju/corak baju yg sama utk mereka
Dah rupa kembar pon ada!
Skrg masing2 dah bsr
Dok berjauhan dgn atie..jumpa time cuti sekolah jer
Andainya masa dpt diputar kembali
(^_^)
Ni gambar masa sambut besday Ibu..mulut Abg penuh kek..hehehe

3 comments:

Kakzakie said...

Mereka bila tengok gambar ini pun entah ingat entahkah tidak Atie.

Tapi kita mamanya memang suka tengok gambar masa comel-comel macam ini kan:)

Siti Norshimah Md Yasan said...

sekarang diaorang dah pandai nak pilih baju sendiri, kan?

saniah ibrahim said...

akak pun sama macam atie ,bila rindu kat anak2 yg dh jauh2 ni selalu tngk gmbar2 masa dia orang kecil2...sekejap je masa brlalu.

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™