Sunday, April 13, 2014

Sambal Tumis Terung Pipit

Salam
Antara juadah atie tghari ni...sambal tumis terung pipit
Atie tak mkn lar...masih btk lg.
Klu tak batuk ni mmg laju jer atie mkn...sedap weiiii!
Sambalnya lak pedassss...huuu
Berselera mkn tu!
Beli kat pasar mlm jer
Kat kebun ada tumbuh pokok ni..tp lom berbuah lg
Jemput semua..

8 comments:

Aida78 said...

salam bg resepi terung pipit ni

Amie said...

Kalau lauk gini kan Tie... tak yah cari lauk lain lagi dah, berselera makan dengan nasi panas. Teringat masa kecik2 dulu kalo mak suruh petik terung pipit habis tangan tercucuk duri & gatal2 kena bulu pokoknya yang tajam tu...

Acik Erna said...

Assalam atie acik tak pernah buat sambal..tapi acik pernah masukkan dalam rendang daging..sedap

Cik Anita said...

Lamanya tak makan terung pipit ni! Makan buat ulam pun sedap nih..

Siti Norshimah Md Yasan said...

nampak cam sedapje...

Cho Zila said...

ni kalau makan mesti nasi bertambah2 lerni...

saniah ibrahim said...

assalam atie,salam perkenalan
sedapnya sambal terung pipit....febret akak tu

Azura Aziz said...

huhuhu, kak atie.. cam best jer.. tp kt putrajaya ni susah nk dpt terung pipit.. tunggu blk kg nk carik dlm semak haha..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™