Friday, April 18, 2014

Usaha Tani Kami


APRIL 2014..TANAH SG LANCANG(23E)


Salam
Sehari-dua ni sbk..g kebun
Tak sempat nak update :(

Sebagai kenangan buat atie sekluarga..dititipkn dlm blog ini
Buat tatapan anak2 atie akan dtg
Inilah hasil usaha ibuayah mereka..yg bermula diSINI
Alhamdulilah
Bermula pd awal tahun 2010
Kini telah menampakkan hasilnya...walaupon cuma sdkt
Setiap masa trluang kami habiskn diSINI
Byk keringat & pernah airmata trtitis disini
KINI
Alhamdulilah
YA ALLAH atas rezeki yg KAU berikn








6 comments:

Acik Erna said...

Alhamdulillah dah mula mengeluarkan hasil ye atie

Knor said...

Menjadi hasilnya tu...berbudi pd tanah..mcm2 atie ada ye..

SeputihSalju said...

berbudi pd tnh tak rugi kan kak atie.. biar pun lmbt tp hasilnya betul2 buat kita puas hati..

Siti Norshimah Md Yasan said...

kalau berbudi pada tanah besar akan ganjarannya. seronok bila apa yang kita tanam membuahkan hasil.

Cendana Kasih said...

alhamdulillah..bestnyer kak atie jadi tokeh kelapa sawit....
2 minggu lepas ada kawan offer tanah utk dibuat kebun kelapa sawit di Teluk Intan, tp saya ngan suami masih berfikir2 sbb kami ni lebih nakkan kebun buah2an, nk makan durian dan rambutan hasil kebun sendiri..kalo kelapa sawit ni sapa plak nk menjaganyer yer??

adda syuhada said...

bestnyerr ada tanah sendiri...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™