Tuesday, April 15, 2014

Sarapan Kami Hari Ini.


 Alhamdulilah
Rezeki kami pg ni..pulut kukus & rendang daging
Gigih atie mengukus pulut pepg tadi
Haiii..ngantuk la My IMAM buat keje...hehehe
Atie kukus pulut tak byk
Dlm 1/2kg kot..mkn berdua tak leh byk2
Kang tghari nak msk lain lak
Jemput mkn semua....

7 comments:

cik atie said...

Sedapnye... Rendang plak tu.. my favorite.. hihi

IeRA said...

salam..

kalau kat sini biasanya pulut kuning mkn dengan rendang tp kalau kat kg pulut putih mkn dengan ikan kering...sedap..hihihi

Bbwana adienia said...

wow, sedapnya menu breakfast..ni memang boleh tahan lapar sampai lunch ni..terbaekk!!

bunga_rose said...

sedap tu.. baru smlm makan pulut kuning dengan rendang daging, tapi tapau kat kafe ofis jela hihihi..

Azura Aziz said...

kak atie, sedapnya pulut dgn rendang ni.. tetiba pulak lapar..

Knor said...

wow sedappnya..lama tak menjamah pulut dgrendang...asyik tggu raya jer..

Cik Anita said...

Alahai... bebetul ada rendang dekat cafe tadi! Tapi tak ambik sebab dah teroder kuetow goreng... Rasa macam terliur lah plak..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™