Monday, April 28, 2014

Laksa Tak Sempurna(^_^)

Ni kisah buat laksa semlm
Punya la excited nak msk laksa..sampai trlupa nk beli timun
Haduyaiii
Punya la malas nak ke kedai semula
Redho lah apa yg ada
Nk kirim ngan My IMAM...syian pulak dia ngah sbk keje.
Trpaksa la mkn laksa 'bogel' tanpa timun
Tp bila My IMAM
Blk keje...bukan main laju mkn laksa ni
Siap nambah2 lagik!
Tak perasan ke timun takdak?hehehe
Apapon,
Alhamdulilah rezeki kami semlm...time2 ujan mmg lapo jer.
(^_^)

4 comments:

Ayu said...

Assalam atie,
heheh samalah macam akak..kadang2 excited sangat nak buat sesuatu..terlupa barang utama yang nak digunakan..apa2pun laksa atie tu nampak sedap walaupun tanpa timun...:)

Nafira usof said...

sedapnyeeee..
x cukup bahan x pe.. janji cukup kasih sayang ye kak..:)

Sylarius Yusof said...

Tak cukup bahan takpe. Janji perut kenyang jugak. Hahaha

Sura Mohd said...

sedap sangat la tu..sampai bertambah-tambah suami makan..
Atie.. kat umah sura pun slalu jadi bila nak masak tak cukup bahan..nak pegi beli dah malas..bedal jelah..janji sodap..walopon hati cam tak gumbira bila bahan tak cukup..:)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™