Wednesday, May 14, 2014

Ikan Bakar Dalam PEMANGGANG AJAIB

Salam
Juadah kami semlm..ikan bakar pedas..
(^_^)hehe
Atie dah lupa lar ambik resepi ni kat mana
Tp mmg best sgt
Sbb pedas & wangi aroma serai tu
Kpd empunya resepi
Terima kasih & halalkn atie mencubanya yer
Lbh mudah & cepat bila bakar ikan dlm 
PEMANGGANG AJAIB ni
Nak order?PM jer....

6 comments:

intanfirdaus247 said...

Salam Kak atie...:) kak atie sihat? wa sedapnya ikan bakar tu..tambah2 guna pemanggang ajaib kan..

Kak atie, pasal tlekung tu size bole masuk semua..even customer yang bersaiz besar leh muat...kak atie bole adjust bhgn muka sebab dia berggetah kan jd semua saiz bole muat..

kalau kak nak tau lebihh lanjut wasup intan 017-3218351 sebab intan jarang2 online blogg skrg ni.

Daddy Ziyyad said...

memang ajaib betul la pemanggang ni :)

aTieYusof Family said...

salam Kak..
wahh! mmg sedap nampak ikan tu.. mcm2 boleh masak dlm PA ni kan..:)

Khai♥Rin : anies said...

sedap nyerr la aiiii

Sura Mohd said...

meleleh tengok ikan bakar Atie ni..sedapnya

MissNadia said...

wahhh.. panggang2 ni memang sedap. lagi sedap sebab namanya pemanggang ajaib.. mesti boleh buat satu keajaiban

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™