Thursday, May 8, 2014

Sedapnyaaaa...Buah Kuinin !

Salam
Dah 2 kali dpt buah kuinin ni
Bkn ada pokoknya pon...tp driver lori kami bg
Mmg poberet atie nih!
Buat sambal atau buat serawa...nanti atie kongsikn yer
1 rumah bau kuinin jer
Selg tak habis...mmg baunya menusuk kalbu
My IMAM tak reti mkn sambal kuinin
Klu mkn 'gitu2'..tau la dia.
Korang yg singgah sini....ada bau kuinin tak???
(^_^)

11 comments:

Khai♥Rin : anies said...

Suka kalu cicah ngan kicap

Aisy Nasiha said...

Sedap buat sambal belacan....oooo dap

Acik Erna said...

acik pun suka atie..buat pengat..wangi je bau dia..sedap

saniah ibrahim said...

lama dah tak jumpa buah kuini...harap atie share resepi kuini ni sebab yg akak tau buat sambal belacan je....kuini ke kuinin atie?

mfjalil muhd said...

susah dah nak jumpa pokok ni kat kg2.....kalau ada usianya mesti dah lebih 70tahun..

Siti Norshimah Md Yasan said...

buah ni kdg2 nampak cantik tp kt dlm ada je yg menumpang

Aida78 said...

waaa sedapnya kuini yumeee kat kg baru nak berbunga la yumee dapnya....

Aida78 said...

waaa sedapnya kuini yumeee kat kg baru nak berbunga la yumee dapnya....

aTieYusof Family said...

Salam Jumaat kak..
adui sedapnya buah kuinin.. lama tak makan ni..:)

Bulan Syurga Firdausi said...

kat kg ada 2 pokok kuinin, ya Allah sedapnya kuinin.. alhamdulillah kalau musim dia bebuah memang bau sampai dalam rumah..

MissNadia said...

mertua buat sambal.. baru je makan semalam

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™