Wednesday, December 22, 2010

Perhatian Kepada Followwer Yg ke 500!

Atie harap Followwer seperti yg lam bulatan diatas sila Email alamat pada atie yer....aritu atie dah gtau tapi dia senyap jer.Dah sampaikn pesan kt blog dia jgk TAPI senyap jgk(xmo ke?..).Bkn apa atie dh lama tggu...followwer yg ke 5oo...cdg nk kasi 'something' la tp bkn la nk kasi kete ke...esbox ke..mana la atie mampu..hikhik.Sekadar tanda ingatan dr atie jer...harap2 sapa2 yg mengenali 'beliau'..sampaikn pesan atie yer.klu blh seblm akhirnya bln Disember nie...pastu trpaksa la atie ttp 'peluang' nih!

5 comments:

JaSSNaNi said...

kenapa la bukan nani yang ke500 tu... ekekekeke..

atieeeeeee... masak ape tengah hari ni.?? nani baru lepas makan biskut merry coklat cicah ngan air nescafe susu... puchong mendung.. tapi tak ujan.. tapi ade guruh..
"bunyi guruh di langit, air tempayan jgn di curahkan" mane ade tempayan kat sini.. kan kan kan.. :D saja2 celoteh sket.. :D boringggg ar skrg.. tengah layan citer kat U-Tube (teh tarik kurang manis) ehehehe

baincardin said...

follower yg ke-497 takde adiah? heee.....^_^'

hazlin said...

kalau yg 500 tu tak nak, yang lain pun boleh.. hehe

kakyong said...

tahniah si 500....

aina yg gilo pepel said...

aina x dek kak heh?? hehe

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™