Tuesday, August 20, 2013

Anak-Anak Kembali Ke Asrama


Salam semua.
Alhamdulilahhhh,
atie dah semakin sembuh cuma tinggai batuk2 jer lg....Terima kasih pd semua yg mendoakn kesihatan atie.
Alhamdulilah juga
Anak2 dah kembali ke asrama masing2.
Abg(anak llaki) pulang awal....
pada hari sabtu & Adik(anak pompuan) pula pulang pd hari ahadnya.
Sibbaek la jadual mereka tak sama
Klu tak jenuh gak menghtr kedua2nya.....bila kedua2nya dah balik.Sunyi umah....
Mungkin mggu depan Adik blk...
cuti hari Merdeka tp Abgnya mmg tak blk....jauhhhhh.
Tgk la camna nanti....

Jalan JAM ketika menghtr Abg pulang ke asramanya...



Nota atie:Lom sempat beraya ke rumah mak sedara2 MyIMAM sbb raya ke 4...atie dah 'tumbang'.harap2 lps ni blh la ziarah depa....

16 comments:

Qhaifa Nur said...

sunyi rumah kak atie..anak2 balik asrama..

nur pun masih batuk lagi...

Kesuma Angsana said...

moga dah ok yer... mmg sunyi bila anak2 dah balik kan.. !

Kakzakie said...

Kalau boleh nak anak duduk selalu dgn kita kan atie tapi apa daya mereka nak belajar. Anak kakak dua-dua balik hari Ahad...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Nur...mmg sunyi sgt,cam trdgr2 suara depa :(

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam KA..gitulah klu tak ramai anak..masing2 dah bsr.Pd yg masih muda tu,jgn ragu2 nak tambah bilangan kluarga..meriah rumah!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

kak zakie..betul tu kak tp demi masa depan mereka..redho jelah.

inazamri said...

semoga kesihatan beransur pulih.Bila anak2 balik asrama mmg terasa sunyikan.Ina sorg anak je pun yg dok asrama pun terasa gak

ummiross said...

Salam syawal Atie, moga sembuh sepenuhnya.

QueeN TerataI said...

kesian akak x sihat lg.. moga Allah beri kesembuhan pd akak dgn segera yer...

Khai♥Rin : anies said...

mesti akk x sabo nk tggu cuti sekolah yg seterusnya kn? rumah kembali riuh

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Inazamri..gitulah adat klu anak2 dok asrama...bila habis cuti,trpaksa pulang ke asrama

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ummi ross...Terima kasih kak.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Queen Teratai...terima kasih mendoakn akak,skrg cuma tinggai batuk jer,mkn kena pantang dulu.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Khairin Anies..gitu ler.Tp umah akak ni,klu anak2 blk pon tak bape riuh sbb masing2 dah bsr..perangai takde la mcm budak sekolah rendah.Kuar rumah pon jarang...

Puan Kutu said...

rumh yg meriah sekejap je jadi sunyi..hehe

QasehnyaRania said...

mesti sunyi bila anak2 dah balik asrama kan

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™