Monday, August 26, 2013

Dapat FM Baru!

Salam semua
Dlm hati berbunga2 riang...sbbnya,atie dpt fm baru!
Dok jer kat Perak
Tp baru la ni dpt fm teluk batik & pulau Pangkor
Dulu rajin g teluk batik
Tp masa tu blm minat nk kumpul fm
Klu dah dah rembat berbakul2 fm
(^_^)



Nota atie:
Tak tau bila masanya atie minat kumpul fm...tp seronok bila nampak fm trlekat kat esbok

6 comments:

Fiza Rahman said...

Bertambah koleksi FM. Saya pon pengumpul FM juga ni ☺☺

Ummi Iman said...

Cantik.. biru.. suka juga sebab bila tgk teringat memori :)

Ein said...

kumpul Fm ya. kat rumah saya pun dah melambak. penuh pintu dua2 fridge kat umah. Sampai ada yg surrender bunuh diri terjun ke bawah

Acik Erna said...

Assakam atie..acik pun seronok tengok.asalnya anak acik yang suka.bila dah lekat acik pun suka tengok

Cho Zila said...

harus gembira tengok fm tu kalau dah banyak2... lepastu teruslah berbunga nak kkumpul lagi banyak...

JunAina said...

Walaupun selalu juga balik Bota tapi rasana teluk batik last pergi mahu 10 tahun lepas kot.

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™