Friday, August 2, 2013

JUADAH IFFTAR 21 RAMADHAN


Salam semua.
Juadah kami
 berdua pd Ramadhan yg ke 21...simple2 jer janji wajib ada yg pedas2!
Masakn atie dlm bulan Ramadhan
Sama jer spt juadah seblm puasa.................
xder yg sepesel pun cuma kdg2 ada la anak tekak ni nak mskn yg bernostalgia sikit.
Nanti atie kongsikn ya
Sambal sutun..pujaan hati kami sekluarga selain dibuat kari/goreng gitu jer.
Menu arini?
Dok memikir nih!(^_^)


6 comments:

QueeN TerataI said...

kena ada yg pedas2 ye kak.. ;) sedap tu sambal sotong

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

sedap tu....

intanfirdaus247 said...

gulp...:) lapoooo dah ni haaa

Kakzakie said...

Kakak petang ini balik rasa anak-anak semua dah ada kat rumah atie abang ambik hari ini.

Tadi abang dah call anak-anak suruh masak sambal tumis sotong - papa mereka dah beli sotongnya..

Puan Kutu said...

kt rumah sy ni klu ada sotong masakan wajib mesti sambal sotong.kt rumah ni semuanya hantu sambal

Myra Jay said...

Myra suka kalau sotong buat masak ni, laju je makan, tak sedar bertambah pinggan..heheee

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™