Wednesday, August 21, 2013

KUIH RAYA ATIE TAHUN INI..

Salam semua
Dlm sibuk2 biz aritu...
sempat jugak buat kukis utk anak2 & family atie...kena buat lbh sbb kena LETGO utk 3 bijik umah.
Umah atie,MIL & umah Apak
Tp kebykkannya  kukis yg menjadi pojaan hati anak2 & anakbuah jer.
Kang buat kukis yg pelik2
Tak dimkn...membazir la pulak.tahun ni gak udah lupa nk beli kerepek2 bagai.
Biasa ada la beli kerepek2 buat tambah2 kuih atas meja.
Tahun ni..takdak!
Antara kukis yg atie buat
Almond London(mmg wajib...anak2 suka),semperit,kuih sarang semut,cornflakes madu,popia brnestum,biskut cornflakes & Almond Crunchy.
Alhamdulilah
Biskut Almond crunchy gak atie buat biz tahun ni....cepat habisnya!
Terima kasih yg order ya.




 Biskut cornflakes...walupon rupanya hodoh tp menjd kesukaan anak2 & anakbuah semua


 Popia Nestum..kesukaan anak bujang atie..asyik mengendong balangnya jer


 Almond Crunchy...biz baru atie juga sempena Ramadhan aritu...Ada yg berminat?Blh pm yer..


Nota atie:Untung ada anak pompuan(walaupon ada sorang)...dia la yg byk tolong atie buat kukis kat dapo & kemas rumah serta basuh pinggan(^_^)

9 comments:

Khai♥Rin : anies said...

ada lg x kak? nk serbu umah akk ni ;-)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Khairin Anies....jemput!jemput!dtg kerumah k.atie....sentiasa trbuka :)

Cik Aann said...

rajin nye akak buat kuih raya..saya buat satu jens je..tu pun satu round je.. sebab....malaaaasss..hehe

Wordless wednesday- my supplements

TiranaAduka said...

salam sis atie
Nampak sedap..erm.. Rajin sis..

Shark Kay said...

Bnyak tu kak..
Rajin benor buat.

Puan Kutu said...

amboi rajin kakatie..dlm dok busy bisnes sempat lg buat byk jenis kuih

bestkan ada anak perempuan..:)

Arol Mubin said...

Kat rumah Arol pun buat kuih raya yang menjadi pojaan tetamu jek. Dulu ada jugak try buat cookies yang pelik2, sampai nak raya sekali lagi masih ada cookies tue. Hahaha! :D

Semperit paling sedap! Tak meriah raya tanpa semperit. Hehehe! ;)

JunAina said...

Banyak jenis jugak tu buat. Aina pun sama buat biskut kegemaran suami dan anak2 sahaja. Sekarang tak cukup masa nak buat biskut untuk tempahan dpt buat utk kat rumah pun dah bersyukur sgt.

Terbalik pulak dengan Aina anak sulung lelaki tolong semua termasuk buat biskut.

QasehnyaRania said...

byk juga akak buat ye.

saya sempat beli barang je. dapat buat satu jenis kuih aja.hihi
yg lain simpan utk raya haji kot.hihi

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™