Friday, August 23, 2013

HADIAH UNTUK ADIK

Salam.
Meskipon result PMR dah 8 bulan dikeluarkn....
& Adik(anak pompuan)
 mendpt kejayaan yg cemerlang TP br cuti lepas kami dpt menghadiahkn Adik dgn 'sesuatu' diatas kejayaan cemerlangnya itu.
Hadiah pilihan Adik ialah..
HP Samsung Galaxys 111 nie...mahai gak tp 
 IAnya sebagai pembakar semangat utk Adik lbh brjaya dimasa akan datang.
InsyaAllah...Aaminnnn
Sebenarnya ada 1 lg 'hadiah'  kami utk Adik tp
InsyaAllah,
klu kami ada rezeki lbh dimasa akan dtg....barulah trtunai.
Doakn kami ya!



Cover case kaler purple...kaler poberet Adik



Nota atie:Br lega rasa hati..bila janji dgn anak2 dapat ditunaikn...

10 comments:

nanakimie said...

wah,bestnya adik dapat s3 mini...kakak nak jugak,hehe...^-^

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nanakimie~klu cuti sekolah jer br Adik guna..klu tak tinggai kat umah jer.

Rizziela said...

Untungnya... pembakar semangat utk lebih Berjaya dimasa akan datang

QueeN TerataI said...

wah.. untungnya adik... aunty yg dh keje ni pun x mampu nak beli handphone canggih cenggini.. hehehe

Puan Kutu said...

untunglah adik..semoga lepas ni semakin rajin belajar dan dpt result cemerlang dlm spm pula

Khai♥Rin : anies said...

wah pasni score giler2 ye dik!

Kenangan SKPT2 said...

tentu berbunga-bunga hati adik dapat hp ni .. kami pun ada berjanji dengan kak Una kalau dia berjaya dalam PMR nanti .

Haryati Faizal said...

syoknye dapat henfon...

Amie said...

bestnya jadi Adik...

Che Rosliza Che Mat said...

untung adik...cam hubby cr punya...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™