Thursday, August 29, 2013

Ke Klinik Teluk Intan

N3 Publish Post:

Salam semua
Seperti mana yg korang tau....
MIL atie tak berapa sihat.... cam Apak.
Jdnya pg semlm atie & MyIMAM 
bawa MIL g X-ray tulang blkgnya yg sakit tu.
G klinik swasta Shahrul kat Teluk Intan jer.
Result mmg mendukacitakn
Tulang blkg MIL dah menipis semua
Sbb tu la dia sakit sgt....
TP semua tu adalah antara proses penuaan kata doc
Jd kitaorg trpaksa terima
Proses semulajadi ni..tp MIL ttp dibekalkn dgn ubat utk tulang blkg dpt brtahan.
Umur MIL pon dah 80 lbh
Tp syian gak...trbaring jer kat bilik
Semoga MIL cpt sembuh & bykkan bersabar...
Aaminnnn



Nota atie:InsyaAllah,mggu depan kami nak bwk MIL g jumpa pakar tulang lak...harap2 okey la.

4 comments:

Norhaizan hakim said...

Kesiannya MIL Azatie. Tapi sakit tu juga penghapus dosa. Semoga MIL Azatie dpt jagaan yg baik dari ahli keluarga.

Fieza79 said...

Smoga mil k.atie smbh dr skit tu...wlaupn tu mmg proses smulajdi bdn mnusia kn..slgi blh berubat kita usha lah kn...

nanakimie said...

tulang ni berkaitan dgn susu jugak kan sis,nana xminum susu,mesti usia da makin lanjut nati cepat sakit tulang,huhu..sekarang try jugak pagi2 minum susu dutch lady coklat,tapi motif minum tu nak tambah berat,heeee:)

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

moga cepat sembuh MIL sis tu ya :)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™