Monday, February 17, 2014

Masak Gulai Umbut Kelapa

Salam
Lama tak citer msk2 kat sinikan?
Maklum la tak bape sihat..dapo pon tak berasap..beli lauk kedai je.
Alhamdulilah
Dah semakin sembuh..cuma batuk masih ada lg
Arini masak la jg
Syian kat My IMAM...yg hari2 mkn lauk kedai
Msk tak byk pon
Lps My IMAM mkn sorang2...atie blm berani nk mkn yg bersantan2 ni
Kang dibantai batuk tak renti2..haru!
Atie 'lembutkn' umbut
Lam pemanggang ajaib jer...cpt sikit...
Jemput semua...


Lembutkn umbut kelapa lam pemanggang ajaib jerrr...cpt!

p/s:Msk awai..pastu nak rehatttt

7 comments:

Rai Ourkizuna said...

first time makan gulai umbut kelapa ni masa majlis sambut menantu kat rumah mak mertua..mmg sedap..tapi mak mertua versi warna cecoklat..

nuyui a.k.a miss YUI said...

lama tak pekena ni kak..sedapp

JaSSNaNi said...

Assalamualaikum kak atie..
kesiannya... tak sihat yer.. moga kak atie cepat sembuh dan kembali sihat mcm biasa yer.. aminnn..

gulai umbut pisang ni nani penah makan dulu2 je.. lama dah tak penah rasa.. entah rasa nyer pun agak2 cam dah lupa.. hmmmm.. ye la.. makan zaman arwah tok/tokwan ade dulu je.. dah 17 tahun gak tak penah makan ni.. mmmmmmm

adyna said...

Baru semalam jiran bagi 1st time mkn

Kakzakie said...

Sedapnya Atie. Kakak rasa dah bertahun agaknya kakak tak makan umbut ni tau. Teringin tapi macam tak jumpalah tempat kakak ni susah nak dapat...

Khai♥Rin : anies said...

ms blk kg CNY lps mama ada buat jg umbut ni..tp dia msk lemak kuning

QasehnyaRania said...

tak pernah makan umbut kelapa buat mcm ni

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™