Tuesday, September 13, 2011

Abg Kembali Ke Sekolah & Menu Hari Ini.

Salam & slmt mlm semua.Semlm kami menghtr Abg(anak llaki atie) kembali ke asramanya kat Meru.Setelah 2 mggu bercuti dirumah...mmg sedih nk berpisah.kami bertolak dr rumah pukul 3ptg,sbb kakak ipar atie numpang kete kami tuk balik ke Klang.Jadi htr dia dulu,baru kami meneruskn perjlnan ke Meru.Mmg sayu rasa hati nk tinggalkn Abg kat asrama tp Demi masa depan ,atie kena kuat & redha berpisah dgn anak2.Semoga kejayaan akan menjadi milik anak2 atie..AMIN.

Seperti biasa...masakan tuk kami berdua tghari tadi.rendang ayam,sayur taugeh berkicap & goreng kunyit pedal ayam.walaupon bermcm jenis tp semuanya sikit2 atie masak tuk mkn berdua.Klu ada Abg...masak nasi kena byk sbb dia suka mkn menambah2.Bila tgk dia mkn mmg seronok...klu buat sambal pedas2,lg dia suka.

6 comments:

Cheq Sue said...

salam kak atie... sedih kan kalau nak ingat makan berdua dengan makan ramai2 ni...macam saya ni makan sorang2 aje...kadang2 nak masak pun alahai... kalau makan bende yang sama berulang x sedap pulak... :)

Amie said...

Assalam Atie,
sayu dengar cerita Atie... tak apalah Tie, semua tu untuk kebaikan masa depan mereka, biarlah mereka berdikari...sekolah di Meru rupanya ye...

diana said...

sedihnya..
tak pe atie..
demi masa depan anak..kn??
doa untuk anak tu penting waktu berjauhan ni..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam cheq sue...tue la,klu mkn apa yg anak suka..lg sedih!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam K.Amie..betul tue!demi masa depan mereka,sebagai ibubapa...kena la tabah.TQ

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Diana..betul tue.Anak2 xleh bercuti lama2 kat umah..klu nk brpisah mmg sedih..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™