Wednesday, September 21, 2011

Terima Kasih NUFFNANG.

Alhamdllh,masih ada kagi rezeki atie.Terima kasih kpd Encik NUFF yg sudi menambah 1 lg BE walaupon hampir semggu tiada n3 yg baru.Kpd semua pengunjung2 blog picisan ini & sudi KLIK2....terima kasih semua.iklan yg mendpt BE di blog atie ialah Sony E-Mount & Adidas Tp xnampak pon iklan tue kat blog atie. Yg dok menari ligat..DIGI jer!.Camna tuh?
Apa2pon reJEki jgn ditolak....:)

16 comments:

kasihredha said...

Alhamdulillah Atie
Akak jarang check sebab cuma
sikit je...:)

IntaNBerliaN said...

tahniah kak tie.. rezeki tu.. hihii

Qhaifa Nur said...

tahniah..rezeki

dah follow

ZaNa aDieyZa said...

congrats kak tie!!

amiey lee said...

alhamdulillah kak atie..murah rzezeki

~~zAnAfAhMi~~ said...

rezeki lps raya tu...

IdaShazana said...

sesungguhnya saya buta IT. ada blog tapi hampagas, satu pun tak tau. ngabihkan tepung je

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam k.kasih...ala atie ponbkn byk pon cuma sonok bila nampak iklan ligat kat blog nih..:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam intan..terima kasih

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Qhaifa..terima kasih singgah & follow blog k.atie ya.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam zana..terima kasih

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Amiey..ala ada 2 BE je,org lain yg ada 5-6 BE pon xheboh cam k.atie :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam zanafahmi...agaknya la kot..hihi.Alhamdllh

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ida...k.atie pon bkn pandai sgt pon..belajar sikit2 jer.

azian said...

heheheh...sy letak je iklan tapi tak pernah dapat BE kot sbb tak bukak2 pun akaun nuff tu hah...hehhehe

Nisa Greennnpanda said...

congrats kak atie.. hehe..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™