Thursday, November 1, 2012

CITER KAMI

Salam semua.
Emmm....atie mmg dah malas sgt nk menaip n3 tp dek kunjungan kwn2 yg sudi singgah ke blog ini,atie gagahkn jg menulis.
Tak tau la..
.klu lama bercuti,ginilah jadinya...malas nk update!
Lepas jer raya aritu...
atie & Adik(anak pompuan) tak sihat...sakit perut,muntah2 & ##@@
Mmg lembik dah badan kami...Adik sampai mc ari isnin tu....keracunan/silap mkn kata doctor.
Negok mknan pon xselera...perot bkn main lapar.
Trbaring jer la kami berdua...
yg hero2 berdua kat umah ni sihat waalfiat jer lak!
Kat umah mmg atie langsung xmsk...tak larat,badan lemah sgt...asyik kuar-masuk toilet.
main beli lauk kat kedai jer..,atie xlarat dah nk msk.
Alhamdulilah,
skrg dah okey sikit...masak pon main 'dan' jer,sbb tu blm ada citer msk2 kat blog ni.Sorry ya semuaaa...

29 comments:

Acik Erna said...

assalam atie..moga atie dan adik cepat semboh..

Yantisa said...

moga atie dan adik cepat sihat .

Qasey Honey said...

xpe kak..bwk2 berehat dlu yer..bile dh sihat semula..bru masak2 ehh...
semoga akak cepat2 sembuh..jgn lupa mkn ubat tau..hihi

Nieda said...

assalamualaikum atie.
semoga cepat semboh.

Yana Shaiful said...

Salam Kak Atie..moga akak dan adik cepat sembuh..byk kan berehat yer kak

Nad @ MamaZN said...

banyak nye ubat tu kak atie!
moga cepat sembuh k!
ksian kak atie n adik

kami pun balik dr kg aritu ceri beri jugak , uhuhu!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Erna#
makasih kak...Alhamdulilah,dah okey skrg.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak Yanti#

Terima kasih..adik dah pon balik asrama semula.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Qaseh Honey#

Terima kasih...tu la nk ngadap dapo pon rasa nk muntah,camna tu.
Cuma tingin nk mkn sup2 jer rasanya...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nieda

Terima kasih...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Yana Shaiful#

Teriam aksih...asyik berehat,dah jemu rasanya lak :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nad#

MMg byk ubatnya....k.atie la dok menelan :D
Terima kasih atas doanya ya...

ekinashikin said...

semoga sihat cepat ye kak atie...
mkn mcm2 kot time raya..hihi...

saniah said...

La tak sihat rupanya...mcmana skrg? Dah ok ke..akak harap dah sihat ya..jgn lupa minum air bnyk2 ya..ganti balik air yg hilang tu..:-)
Take care..salam utk adik jgak..cpt sihat ye both of u

adyna said...

semoga kak atie cepat sembuh.. makan daging banyak nie hehehe..dina pun tak sihat ckit nie

TiranaAduka said...

salam sis atie
Ala sis siannya..2 org je kena..adoi.tirana aduka doa smga sist dan anak pompuan sis segera sembuh.
Sis ada minum air garam yg di bg doktor tak?
Pil carbon warna itam bulat ada tak?

Terima kasih sudi singgah blog ta walaupun sis x berapa sihat.
Makan ubt tau sis.

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga akk cpt sihat yer...

cHeRyNa PiReS said...

Semoga cepat sembuh. Take care ye :)

Deq's Qienz said...

Muga cepat sembuh kak ;-)

Kesuma Angsana said...

moga dah sihat ye ari ni... take care ti!

Aida78 said...

ala cian nya rest dulu or banyak minum air 100 pluse tau...

nanakimie said...

moga cepat sembuh ye......cian sis,huhu...

anitadiana said...

siannya lah kalu ita makan ors tu cepat sembuh...dan minum 100plus...semoga cepat sembuh ya...

Nisa Greennnpanda said...

get well soon ye akak..

jaakechik said...

lepas raya ni, ramai yg wat kenduri, bila bercampur aduk mkn itu ini, mmg mudah terkena mcm ni kan.. en.suami jaa hari tu pon xsihat gak...btw, hope cepat sihat yer dear...

izan mama mia said...

dah sembuh ke belum??...mg cpt sihat

Che Rosliza Che mat said...

moga atie dan adik cepat sihat .nie mesti dah sembuhkan..

izan mama mia said...

keracunan makanan mmg tak best kan...

Mimie said...

tak best kalo perut meragam kan

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™