Tuesday, November 27, 2012

TOP COMMENTATOR DI BLOG ATIE!

Salam semua.
Lama menyepi atie ya?Nk buat camna...sibuk pon ya...ada hal pon ya!.Arini nk citer ttg 'benda baru' kat blog atie tu.
Ada yg perasan tak?atau atie yg perasan sendiri (^_^).
Atie 
br menempek TOP COMMENTATOR kat sidebar blog atie ni.Alhamdulilah, ramai yg sudi singgah ke blog yg sunyi sepi ni ya.TQ korang!
Terutama tuk 
Nani,Izan,Yui,K.Erna,Cikgu Ma,CikRose,Ieda,PinkUmmi & Falsya  yg sering kali menitipkn mesej tuk atie.
Maaf la
 klu atie kdg kala xsempat nk brkunjung balas.Yg lain pon rajin gak singgahkan?Yg jd silent reader pon ada gak ya.Terima kasih ya!
Klu rajin 
tinggailh jejak korang kat blog atie ni.Kita tambah kenalan di alam maya ni(^_^).Sambil tu klu berkesempatan,atie blh singgah ke blog korang.

24 comments:

Norhaizan hakim said...

Seronokkan, bila blog kita ada pengomen setia..pembakar semangat utk menulis entri2 yg menarik!

Acik Erna said...

Assalam Atie..ada juga terselit nama acik ye ..he he

ummiross said...

Salam ziarah Atie..lama ummi tak singgah.

Qasey Honey said...

opssss nama QH xde dsitu..hehe..lama QH xsinggah ke sini kan...

izan mama mia said...

heheh..seronok dtg cni....

nanakimie said...

tula ada jugak yg sudi dtg kan sis even blog kita sunyi sepi:)

Marya Yusof said...

As salam Atie,

Tahniah buat top commentator! Saya ni kagum dgn semua yg jd top2 komentator ni sebab saya ni blogger tenggelam timbul! hikhikhik

adyna said...

Hehehehe..pasni lambat la dapat dtg blog kak atie..Dina pun dah mula kerja ;)

Aju Mohit said...

sesekali je dpt jenguk blog akak, tak dpt jadi salah seorg antara mereka ;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihih.takpe..selagi ada insyaALLAH setia berknjung..ecehhh.

Mimie said...

eh...name sy de jugak ke kak...huhu..thank u kak...

Rai Ourkizuna said...

wahh..kena rajin singgah komen ni.. hehe..

Cho Zila said...

nani memang laju.. tahniah untuk nani...
akakpun nak tambah gak bendani senang nak refer...

Norzie hany said...

Kalau ada masa suka juga bertandang di blog atie ni.

Nida said...

Salam K.Atie..


Lama betul tak singgah sini.. moha kak Atie sihat walafiat hendaknya.

Deq's Qienz said...

Tahniahh buat mereka.

ieda said...

uikk nama saya pun ada ye ..
syukurrr
saya suke je ke rumah akak nie ;)

Che Rosliza Che mat said...

saya pun sibuk jugak kak...huhuhu menerima tempahan blog...

QA's ~ mamapapa said...

lama tak jenguk blog atie..moga sihat2 selalu :)

QA's ~ mamapapa said...

lama tak jenguk blog atie..moga sihat2 selalu :)

Cikgu Ma said...

mana hadiah kak? kat masuk top 10 kuat komen nih...hehe

Cikgu Ma said...

mana hadiah kak? kat masuk top 10 kuat komen nih...hehe

Cikgu Ma said...

mana hadiah kak? kat masuk top 10 kuat komen nih...hehe

Puan Nemo said...

salam perkenalan:)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™