Friday, November 16, 2012

Nota Di Hari Jumaat



p/s:Bertuahnya insan2 yg masih punyai MAK utk tangannya & pipinya kita kucup....bahunya tuk kita sandarkn kesedihan....tubuhnya utk kita peluk dgn kasih syg & kebahgiaan kita dikongsi bersamanya.
Al-Fatihah tuk Arwah Mak...HAMSIAH BT SIBI(19/5/2007)

12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedih yui bc....

Nyue said...

nyue touching bc ayat2 tu...
kasih syg ibu kekal abadi..

Rai Ourkizuna said...

alhamdulillah..saya masih ada mak.. simpati dengan orang yg da tak ada mak..

JaSSNaNi said...

alhamdullillah... mak/abah masih sihat kat kampung.. windu ngan diorang.. dari bulan 8 (raya puasa) sampai skrg tak dpt balik kg lagi.. :(

Mas Sani said...

Semoga roh mak akk dicucuri rahmat... walaupun sudah tiada tp doa akk masih menjadi pengikat kasih utk nya disane :)

Acik Erna said...

assalam atie..alfatihah buat arwah dan semua yang telah meninggalkan kita

Che Rosliza Che mat said...

sedihnya...cr tak ada mak...

Nafira usof said...

sebak lak baca kata2 tu..
tetiba rindu mak~ huhuhu

zila norazila said...

smoga rohnya ditempatkan bersama org2 yg beriman kak..sebak baca.

Naz / Nadz COSK said...

Assallamualaikum kak Atie..
Al-Fatihah ye buat mak kak Atie yg telah pergi..
Alhamdulillahhh..betul kata kak Atie.. Bertuah insan2 yg masih punyai mak untuk dihargai.. naz pun antara yang bertuah tu. Sebab tu setiap kali cuti sekolah, tak sabar2 nak balik kg untuk jenguk dan habiskan masa dgn mak di kg walaupun sendiri pun dah jadi mak..hehehe

izan mama mia said...

Al-fatihah untuk mak-mak kita kak atie

Mimie said...

sgt touching

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™