Thursday, November 8, 2012

Ke KPJ,Ipoh

Salam semua.
Maaf la lama menyepikn diri ...entah la mmg sibuk skrg ttp kebykkan kesibukkan sbb menemankn MyLaling yg menguruskn pelbagai urusan ke sana & ke sini.
Pada 6 Nov aritu,
Atie & MyLaling membawa Apak membuat Full Medical di KPJ,Ipoh.Ya la, kesihatan Apak pon xmenentu,jd  bwk Apak g check satu  badan.
Mencegah lbh baik dr merawatkn  apa2 penyakit pon...betui tak?
Seawal pg kami bertolak dr rmh....
. blk kg ambil Apak lak,br la brgerak ke Ipoh.Terima kasih kpd adik atie yg sudi menemankn kami sepjg Full medical Apak brjln.
Klu diikutkn.
.rawatan Apak di caj sebyk Rm2***lbh tp sbb Atie jd member KPJ,so dikurangkn jadi RM16**.00
Klu diikutkn mmg mahal tp bg atie.
.kesihatan Apak yg paling penting.Terima kasih sgttt kpd MyLaling yg sudi mengeluarkn $$$$ demi bapa mertuanya.hihihi
Selesai urusan hingga kul 5 ptg...
kami bertolak pulang ke BD & Apak menginap kat umah adik atie,esoknya br Apak blk ke kg.





10 comments:

abah khalisha said...

Nama pun specialist sah-sah mahal kan..hehehe..moga ayah mertua cepat sembuh

JaSSNaNi said...

alhamdullillah.. walaupun mahal masih mampu menantu mengeluarkan duit tu.. bukan senang kan.. syukur.. :) yang penting apak sihat.. nak berbakti pada org tua.. time diorang ada.. bila dah tak de apa pun tak guna.. kan

kasihredha said...

Semoga apak atie cepat sembuh.
Sekarang semuanya mahalkan atie

Nad @ MamaZN said...

semoga ayah akak atie beransur sembuh...

adyna said...

alhamdulillah..mesti kita nak yang terbaik utk bapa kita selepas mereka bersusah payah dulu..rege kpj jangan cakap kak memang mahal..dina bersalin amni dulu kt kpj ipoh pun mak mentua sponsor..alhamdulillah..

Acik Erna said...

Alhamdulillah..bertuah apak ada anak macam atie adik beradik

Fieza79 said...

Moga cpt sembuh...bertuah ada menantu yg tk berkira dn bt mcm bapak sndiri..bruntung..

Che Rosliza Che mat said...

semoga ayah kak tie cepat sembuh..

izan mama mia said...

kak atie panggil apak juga yer..cam pak mertua saya laa..depa org ipoh

Mimie said...

semoga ayah kak atie cpt sembuh

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™