Saturday, November 3, 2012

HAPPY BIRTHDAY ADIK!!!

Salam semua.
Tanggal 2 Nov merupakn hari lahir anak pompuan atie...yg kami sekluarga memanggilnya ADIK.Satu2nya 'bunga' dlm family kecik atie...
Kini usianya dah menginjak remaja....
rasanya br shj atie melahirknnya di Hospital Teluk Intan lima belas tahun lepas.
Doa IBU & AYAH...
semoga Adik menjadi anak yg solehah...berakhlak mulia & berbudi pekerti.Berjaya hidup didunia..juga di Akhirat.
Aminnnnnnn
Tiada sambutan dilakukn kat rumah...sbb Adik masih diasrama lg.InsyaAllah,blk bercuti nanti brlah kami plan nk g mkn2 kat mana.
Hadiah dr Ibu &Ayah??
Anak2 dah remaja ni...payah nk pilihkn,JD atie gtau nanti Adik pilih hadiah apa yg Adik nak...Ayah bayarkn(^_^)
Jgn mahai2 udah la..
.mana Ibu & Ayah mampu..hihihi



p/s:Mlm tadi kul 12mlm kul ibunya...siap suh nyanyi lagu happy besday utknya.Aduhaiii anak...

42 comments:

Acik Erna said...

Amiin..happy birthday adik..semoag doa ibu dan ayah dimakbulkan yang esa..

JaSSNaNi said...

aminnn... selamat hari lahir buat adik... bestnye adik.. nanti mama&abah bawa gi makan2.. sure tempat special tu..:)

mama sara nur said...

hepi besday Adikk...semoga membesar sehat dan jadi ank solehah ye
awal 3 hari dari adik bungsu sy he he

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam K.Erna.Terima kasih.Aminnnnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

JassNani#

Bukan mama-abah....IBU,AYAH..hihihi.InsyaAllah,ada rezeki leh bwk g mkn2 kt tpt sepesel,tp kena tggu Abgnya cuti sama la :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Mama sara Nur#

Teriam kasih ya.Aminnn

deqlis said...

Happy Birthday To adik kak Tie...

besdey Sabrina pun hari nie...
tp weools akan celeb hari ahad nie:-)

jaakechik said...

heppy besday to adik! moga jadi anak yg solehah....amin...

ummiross said...

Amin,amin. Happy birthday 'adik', moga diberkati Allah selalu dan menjadi anak solehah.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Deqlis#

Teriam kasih Deqlis.K.atie sambut mungkin time cuti sekolah nanti kot.

Happy Birthday tuk sabrina gak!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

JaaKecik#

Makasih Jaa...Aminnnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

UmmiRoss#
Terima kasih ummiRoss..

Semoga doa dimakbulkn oleh Allah.Aminnnnn

Fieza79 said...

Hepy bsday adik...smoga jd ank yg solehah..cerdik dn jd kbanggan ibu ayah

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Fieza#

Terima kasih...Aminnnn

JaSSNaNi said...

as salam atie..
best tu.. nak gi jumpa adik ya.. :)
ade bawa adiah kat adik tak? huhuhu.. sure dia tengah tunggu... :)
next week dah start cuti... yippiiii!!

ieda said...

aminn happy bday adik !
aah ekekke , kalau saya jadi kak atie , saya btahu juga anak2 .. nak adiah boleh .. tapi jgn mahai2 .. ibu x mampu ;) .. kena btahu dan jelasss ;)

JaSSNaNi said...

as salam atie..
best tu.. nak gi jumpa adik ya.. :)
ade bawa adiah kat adik tak? huhuhu.. sure dia tengah tunggu... :)
next week dah start cuti... yippiiii!!

Yatie said...

Aamiin....moga doa ayah dan ibu di makbulkan Allah SWT.
Happy Birthday adik manis, moga menjadi anak yg solehah yg sentiasa membahagiakan dan membanggakan ayah dan ibumu. Aamiin..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

JassNani#

Ingat nk bawak KFC & kek tuk dia mkn ngan kengkawan.
Hadiah?Next week dia blk bercuti br g cari...skrg dah xblh kita pilih2kn,depa dah ada citaras sendiri dah..
Jgn mahai2 sudah!:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ieda#

Terima kasih Ieda.Betul tu..anak2 remaja ni bkn mcm anak2 kita masa sekolah rendah..hadiah pon UP gak.hikhik
Anak2 harus faham kemampuan ibubapa masing2...jgn nk yg mahal jer.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Yati#

Terima kasih yatie.Aminnnnnnnnnnnnn atas doanya.

Kakzakie said...

Happy birthday adik... sama dgn ulangtahun kelahiran hubby kakak atie. Tapi abang dah 49 tahun hihi...

Moga adik terus cemerlang di dunia dan akhirat.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak zakie#

Happy birthday tuk HB k.zakie jg.Semoga pjg usia & success dlm kerjaya.Aminn

Terima kasih kak.Aminnnn

Puan Kutu said...

hepy besday adik..:)

Amie said...

Happy birthday ADIK... aduhai intan payung Atie!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Puan Kutu#

Terima kasih atas ucapannya ya...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Amie#

Terima kasih Amie..hikhik,intan payung...gunung meletop!

EmbunRosaliza said...

Assalam atie, selamat hari lahir buat adik, semoga membesar menjadi anak yg soleh berjaya dunia dan akhirat

SeputihSalju said...

happy belated birthday adik.. moga menjadi anak yang solehah dan dilindungiNya.. Amin..

birthday saya minggu depan... 9 nov..hheheh

saniah said...

happy birthday adik..moga jadi anak yg solehah dan berjaya dunia akhirat...dah jadi anak dara dah ni..?
dah besar dah kan seronok maknya ada kawan sembang dan tengok drama..hehehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

EmbunRosaliza#

Teriam kasih Rosa...Aminnnn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Seputis salju#

Amin,semoga doa2 semua dimakbulkn oleh Allah.Aminn

OOO besday 9hb ya...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Saniah#

Terima kasih kak..kawan gaduh pon ada nih!hhikhik
Teriam kasih atas ucapannya ya..

Cikgu Ma said...

happy birthday utk adik ^_^

**petua akak tu saya belum cuba..x jumpa lagi daun tu..kt sarawak ni banyak...tp saya plak x kuar ke pasar...kalo kt kg saya dh x jumpa kak..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Cikgu Ma#
Terima kasih ucapannya ya..

Oh ya ke?Takpe la pelan2...K.atie doakn semoga serasi la ngan cikgu ma.

izan mama mia said...

hapy besday..mg jadi anak yg baik...

IntaNBerliaN said...

happy bzday gak utk adik :-)

ariana said...

Assalam. Hepi belated beday buat adik ye..Moga jadi anak solehah kebanggaan kedua ibubapa nanti..:)

nik ros said...

happy bday gak untuk adik.moga jadi anak yg solehah

Che Rosliza Che mat said...

Semoga adik terus sucess..."happy Birthday"

izan mama mia said...

mg jadi anak yg baik yew adik

Mimie said...

Happy birthday adik

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™