Tuesday, March 12, 2013

AGAIN??

Salam semua..
Camni la klu ada anak pakai cermin mata....asyik bertukar jer,tambah2 dok asrama...mcm2 hal.Bulan lepas g lagi ke TI buat cermin mata tuk Adik(anak pompuan atie)
Kali ini hilang katanya...
masuk kali ini,cermin mata yg ke 3 kami belikn utk dia.Yg lg 2 tu..dah tinggai sejarah .Sambil tukar cermin mata...cek mata Adik,kena tambah 'power' lagi.Nasib la pelajar sekolah blh dpt diskaun.
Ibunya ngan Ayah yg dah rabun ni pon...
tak dpt2 lg cermin mata lagi.(^_^)
Semoga ni la cermin mata Adik yg last...harap2 dia jaga elok2..siap atie suh cina tu pasangkn tali kat bingkai,jgn bg hilang!
2 cermin mata yg dah 'selamat' tu xdak bingkai penoh...yg ni atie pilih ada bingkai penoh.Klu jatuh xder la sumbing cerminnya.
Nasib ada 2 anak jer..klu ada 10 anak pakai cermin mata...camni perangai,longgar kepala lutut ayahibu.Hikhikhik
Cermin mata trbaru...bingkai kaler bitu tua

Tinggai kenangan...

14 comments:

Yantisa said...

kesian mak .. tapi demi anak takpe berkorban .

Nasuha said...

Apa mknn kegmrn aek? Jom join segmen ni http://nasuhanass.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.html :)

Daddy Ziyyad said...

Hhihihih..teringat saya dulu...masa kat asrama, ada kawan ni ayahnya belikan dia spek plastik..senang nak jaga, kalau jatuh, susah nak pecah..dan mmg siap ada tali supaya tak hilang!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Yantisa~Mmg camtu la ibubapa dgn anak2 :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nasuha~Terima kasih jemput.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

daddy ziyyad~Elok gak buat camtu..jimat sikit :)

Nafira usof said...

spek pon boleh hilang ke?? isk3..
itu lah gayanye kalo dul asrama kan~

Aida78 said...

salam aty ish2 biasala budak2 ni mcm2 karenah hik sabau je la...

Acik Erna said...

assalam atie..acik pun baru jugak buat kan lagi..pilih bingkai palstik dan yang bingkai penuh jugak..dah suruhnya nak mandi..solat ngan tidur je buka..kalau tak..biar je twrsangkut kat telinga tu he he

eB said...

suker bentuj segi byer? cute :)

zana fahmi said...

kakpb rasa budak2 ramai yg mcm tu...anak kakpb pun. Jam tgn, botol air la....pencil box..tu yg tak berani bg brg mahal2.

MrS. F!zA said...

moga besar2 sok anak igt pengorbanan ibuayah..

fieda said...

salam kak..lama saya tak singgah sini...moga akak sihat2 ajer..

Ibu Lala said...

Kalau mak ayah mmg camtu. Beli utk anak yg penting. Utk mak ayah kemudian.

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™