Friday, March 22, 2013

KE KEDAH LAGI!

Salam semua..
Pg semlm atie & MyLaling ke kedah lagi....kami tak menginap pon kat sana.Seawal 6.30 pg kami bertolak ke sana....ngantuknya jgn citer la.
Byk gak R & R yg kami singgah utk merehatkn badan & mata trutama MyLaling la sbb dia drive sorang2.Mula la dia bising...suh atie bljr kete semula.
Mmg syian tgk dia ngantuk....letih,atie yg dok sebelah ni tlg la picit2 badan dia,sembang2 & buat kelakar2 sikit jd hilang la ngantuk dia.hihihi
Alhamdulilah,
kami dah slmt sampai ke Perak semula pukul 8.30 mlm semlm.Mmg puji ngan Mylaling sbb tahan memandu selama 14jam!..brhenti cuma rehat jap...mkn2 & singgah solat jer.
InshaaAllah
 ptg nanti kami 'berjalan' lagik!..kemana?Tggu atie citer ya...
Daaa..
doakn perjlnan kami slmt ,kali ini bersama Adik & Abg yg dah mula bercuti mulai semlm & hari ini..

10 comments:

Nad MamaZN said...

Nak p cuti cuti malaysia ek? :)

diana said...

wah..berjalan sakan nih..:)

Ina Hashim said...

nak g mana tu kak?Alor Setar ke?

ieda immi said...

bestnyaa kak
semoga selamat tiba yee kak ! ;)

Nafira usof said...

berjalan sakan yer~

Ibu Lala said...

Syoknye atie. Asyik berjln je. Jgn lupa ole ole tau

KhaiRin : anies said...

nk ikuuutttt

Qhaifa Nur said...

selamat bercuti....

Alycia said...

ohh, kak atie g jalan2 ekkk ;)

Kak Nik Ja said...

waduh 14 jam...klau akak dah fengsan...hihi...tapi gi jln2 memang best..ilang segala penat lelah!

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™