Monday, March 11, 2013

Juadah Tenghari Kami.

Salam semua..slmt tghari.
Dah lama atie tak tempek juadah/masakan atie sehariankn?Arini sempat la atie snap & tempekkan kat sini.
Sebenarnya MIL ada kat rumah atie....
.MIL dr KL...ziarah anaknya(abg ipar atie la) yg sakit kat sana .MyLaling pon pegi gak...cuma atie tak pegi sbb Adik bercuti kat rumah & ptg ahad nk kena blk semula kat asrama.
Jdnya..
semlm atie la yg htr adik blk ke asrama tanpa MyLaling .Nk buat camnakn?Ziarah org sakit...adik berdik lak tu.Semoga abgipar atie cepat sembuh.Aamiin.
Ni la yg sempat menantu masak utk mertuanya..
harap2 MIL atie suka la.Ada sayur campur  tambah suhun..mmg poberet dia la.
Ptg ni MIL dah nak balik ke rumahnya.
Dia bkn blh lama2 kat rumah anakmenantu....dah nk balik :(.Semoga lps ni MIL dtg lagi...
Jemput mkn semua..Bismillah

24 comments:

Nafira usof said...

sedapnye~

Nad MamaZN said...

Sedapnye kak atie..
Blk kg nnt rase nak singgah umh kak atie la mkn tgh hari
Heeheeh

nazeef nazeem said...

sedapnyer...terliur kita disini..hehehhe...follow me back ya

Sally Yatiey said...

Sedapnyaaaa :D

Nurha said...

sedapnyer..ops..!i puasa hari ni..hehe

syalinda johari said...

sedapnyaaaaaaaaaaa

Falsya said...

sedapnyeeeeeee..lapar dh falsya..hehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nafira~Terima kasih

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nad~Jemput2 la dtg ke teratak usang k.atie :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nazeef~Terima kasih juga Follow.Salam kenal....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Sally Yatiey~Ala masakan simple2 jer ni....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nurha~Puasa ke?Alhamdulilahhhhh...salam kenal juga

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Syalinda~Alhamdulialhhh..juadah tuk tghari ni bersama MIL & HB

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Falsya~Jauhnya nk ajak Falsya join sama...:D

Acik Erna said...

assalam atie..bukan mil je suka..acik pun suka sayur campur soon tu

Nurhayati Mohd said...

sdappnye

inazamri said...

bestnye menu...dah lama tak masak sayur campur suhun camtu.tingin nak buat la nnt

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Erna~poberet atie juge :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nurhayati Mohd~Terima kasih & salam kenal

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Inazamri~Kdg2 tak yah nasi..atie ratah jer sayur + suhun tu (^_^)

nik ros said...

mesti la dia suka. nik tgk gambar ni pun dan suka. apa lagi kalau dapat makan :)

Yantisa said...

sedapnya menu depa ..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nik~Alhamdulilahhhh,bkn senang MIL nk mai umah :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

yantisa~Ni jer yg mampu atie masak...maklum la MIL dtg umah anakmenantunya:D

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™