Sunday, March 24, 2013

Ke TRENGGANU Pulak!

Salam semua..
Pagi tadi br sampai ke Perak....kami sekluarga berkonvoi menghtr pengantin ke sana.Akhirnya sampai gak atie ke Trenggangu..hihi
Anakbuah MyLaling yg mendpt jodoh dgn org sana
...mak sedare..pak sedare pakat ramai2 g menghtr la.Kami bertolak pd ptg Jumaat...& menginap semlm jer  kat sana
Cuma atie sekluarga & pak cik jer yg blk awal...yg lain meneruskn cuti kat sana.Org biz sendiri..mana blh cuti lama2kan.
InshaaAllah,
satu hari kami sekluarga akan bercuti2 Malaysia kat sana(ni MyLaling janji..hihi sbb xdpt join depa yg lain semlm)
Pada anakbuah atie...SELAMAT PENGANTIN BARU,semoga bahgia hingga ke akhir hayat.
Aamiin.
Gambar pengantin?
Tggu dulu ya...tuan rumah nak berehat dulu.Dah semggu asyik 'dok' lam kete jer (^_^)

9 comments:

Ibu Lala said...

Wah jauhnye perjlnn atie. Org lain yg kawin org lain yg kena tempias fenar kan. Apa apa pun enjoy

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

anak sepupu akak kat Dungun, Terengganu tu pun baru melangsungkan perkahwinan dgn org Semenyih ahad semalam... tp sayang seribu kali sayang.. takde rezeki akak nak blk Dungun kali ni sbb suami kerja weekend baru ni.. kebetulan pulak bulan ni dia dah byk cuti sbb mcm2 hal.. jd seganlah dia nak mohon cuti lagi... alahaii...

Z ie said...

Alhamdulillah baru lepas balik dari sana

KhaiRin : anies said...

pnjg ye langkah akk hehehe..

Nafira usof said...

hehehe.. beli tak kopok lekor??

Acik Erna said...

assalam atie..memang nak tengok gambar pengantin he he

Acik Erna said...
This comment has been removed by the author.
Acik Erna said...
This comment has been removed by the author.
fieda said...

kopok lekor jgn lupe beli..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™