Tuesday, March 26, 2013

Selamat Bercuti..

Salam semua.
Cuti persekolahan telah pon bermula....anak2 atie pon dah ada kat umah.Awal cuti dah puas kami berjalan...ke Kedah,Trengganu & klu xder apa2 halangan,kami akan ke Johor pula.
Mmg cuti kali ini,asyik berjalan jer....
badan mmg sakit2 sbb dok dlm kete jer.Ke sana kesini pon sbb rombongan htr pengantin..klu tak tak sampai gak ke sana(^_^)
Seperti biasa klu cuti sekolah,atie jarang ONLINE,biasa la bila anak2 blk bercuti...masa ibu depa byk kat dapo jer.Melayan selera anak2...yg jarang ada  kat rumah.
Kpd semua...
yg akan bercuti/sdg bercuti bersama kluarga...atie ucapkn selamat cuti2 Malaysia ya.Semoga percutian ini makin mengeratkn kasih syg antara seluruh kluarga.

7 comments:

KhaiRin : anies said...

sy jg yg x bercuti waaaaa

Norhaizan hakim said...

Betul tu Atie, masa cuti si ibu asyik di dapur memasak. Cuti ni KZ dan anak2 tak plan nak ke mana-mana..boring juga tapi nak buat macam mana...

nuyui a.k.a miss YUI said...

jg dri bek2 ya kak..

fieda said...

saya tak bercuti kak...ada kat umah jer...

Nafira usof said...

zura x gi mana2 pon~ huhuhu

ummiross said...

Selamat bercuti atie..

Tihara said...

selamat bercuti kak atie :)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™