Tuesday, March 12, 2013

Makan2 Kat Luar

Salam semua.
Ptg semlm, lepas htr MIL balik  kg.....kami singgah jap kat kedai yg br bukak kat HM.Kat luar ada tulis menunya NASI AYAM BLACK PEPPER tp bila diorder,tarak!.
Jadinya kitaorg order jer la mee rebus ngan air tembikai
Rasanya?Boleh laaaa....
 tp tuan kedai mmg peramah...masa bayar siap pesan "nanti dtg lagi ya!"rasanya kedai ni br jer bukak...
atie xperasan seblm ni kedai tu biz apa.Cuma tang parking la...pyh sikit sbb hampir sgt ngan jalan raya.
Parking yg disediakn pon...ciput jer.Jdnya kebykkan customer trpaksa letak kete kat bahu jalan.
Bahaya gak..klu kita nak masuk/keluar dr kete.
 Besar gelas ayo tembikai dia...bruppppp...kenyang 

Cantik mangkuk dia....seblm mkn..belek mangkuk dulu..hihi

13 comments:

nur easy said...

kalau makan kat luar mmg tgk dulu kebersihan peralatan dia kan..:)

Falsya said...

air tembikai tuh sedapnye kak atie..

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk sedap je tu kak..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Easy~Betul tu,klu lalat asyik mengharung mknan,tak yah la :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Falsya~Ha'ah,k.atie pon cam terasa2 lg sedapnya..hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nuyui~Alhamdulilahhh

cheqna said...

sedapnya...

Myra Jay said...

Mangkuk cantik, buat orang teruja..
Nak makan pun rasa sedap kan..

Acik Erna said...

assalam atie..acik kecewa betul kalau masuk kedai banyak sangat menu yang dikata kan tiada

Qhaifa Nur said...

sedapnya...
cantik padanan kaler tuh...

Kakzakie said...

Atie macam kakak kalau nak makan suka tengok pinggan yg digunakan. Kalau cantik macam sedap gitu kan:)

fieda said...

mmg ctk pinggan tu.

Ibu Lala said...

Dah lama tak makan kat luar. Insya Allah hari ni pose. Twerliur pulak tgk mknn pagi2 ni.

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™