Thursday, April 18, 2013

Banyaknyaaaa....Nak bawak G Mana Tu??

 Salam semua.
Semoga hari khamis ini akan lbh menceriakn hidup korang semua ya.Ni ngah time rajen....buat byk tuk dibawak g umah MIL..umah Apak...& mkn2 kat umah.
Tgk la corak 'spider'
 yg tak semengah hasil keras tangan atie tu...itu la ghopanya klu jemari tak kreatif..hikhik.Ada hati nak bercorak2 bagai...hemmmmm
Semua dah pandai buatkn?So tak yah la atie menempek resepi...
Nk terjah umah kengkawan jap...
Tgguuuuuuuuuuuuuu...

19 comments:

Masya said...

wahh agar² marbel ker??? cantiknya kak.. mesti sedappp..

Kella said...

aduh puding marbel ni.. marvelesss.. =)

Acik Erna said...

assalam atie..nampak cantik dan dah tentu sedap kan..lama dah acik tak buat kuih ke..kek ke..puding..asek beli je sekarang ni

Myra Jay said...

sEDAPNYAAAAA ;)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Masya~ha'ah..lama dah tak buat..tu yg buat bkn main byk lagikk:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kella~mkn sejok2 mmg bestkn

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Erna~Hb atie ni suka mkn jdnya lam esbok tu kena la ada 'something' yg blh dia mkn bial bukak esbok :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Myra~nanti k.atie htr sebekas pada myra ya :)

JaSSNaNi said...

wow... sedapnya... simpan 1 gak utk nani ye... nanti bila nak datang amik cheese batik berbadam.. bawa ni skali.. kita tukar2.. hehehehe.. :P
nanti jangan lupa tempek resepi...

Nad MamaZN said...

Kak saya tak reti buat, huhu
Nak sketttt! :)

Ati Masrif said...

salam,

idea yg menarik ni letak dlm bekas2

bolehlah cuba nanti :)

cik atie said...

rupa pun dah cantik, rasa konfem la yummyylicious...

Qhaifa Nur said...

salam,

kreatif apa, sedapnya Kak atie...

izan mama mia said...

wah..makin sayang laa apak kat kak atie kalau cam nie..banyak tuu..nak alamat tak?..pos sini satu..ehe..

Kak Aya said...

salam atie......saya pun lama gila tak terjah blog sahabat2....makin jarang mengadap blog sejak makin memboyot ni...

bestnya tengok gambar ni, meleleh air liur.

cheqna said...

agar2 erk??sedapnya..apatah lagi kalau yang baru kuar esbok...perghh

Kakzakie said...

Bila dah masuk bekas macam itu senang aje nak bawa atie. Yg makan laaagilah senang. Tinggal ngap aje:)

syalinda johari said...

cantiknyaaa corak marbel tuuu..haihh...terliurrrr

Lynn Damya said...

alaaaaa, jap lg kena p beli ni, mengidam pulak rasenye lepas tgk pic ni, haha

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™