Tuesday, April 23, 2013

Lipstik Biru!

Salam semua..
layan Lipstik kaler biru ni....agak2 korang sapa yg berani nak pakai ya?Didie Alias/Lady Gaga..hihi.
Cantik...mmg cantik...
Tp rasanya tak berani atie nak pakai(^_^)
Tp
 blh beli buat koleksi barangan berkaler birukan?
Biasa la atie....kan,semua nk biru!
Tp skrg dah 'insaf'...klu beli baju ke...dah blh toleh corak/warna yg  lain.
Ingat masa bujang dulu..
Klu bukak almari baju atie...
Semua kaler biru.
Pikir2 balik...mmg fanatik betui atie dulu2kn.
Biru=Romatik/romatis...betui ka??
Cuba jawap?(^_^)




16 comments:

Khai♥Rin : anies said...

Yg merah menyala pn sy da seram apatah lg yg biru? Hehehe

Cheq Sue said...

dah lama tak pakai lipstik kak atie... dulu melaram jugak, sekarang ni kalau pakai macam ape je rasa ^^

intanfirdaus247 said...

kak atie, kalau suka lipstick dengan segala mekap yg lain jom join combo ga intan wat..hehehe

Yantisa said...

merah tetap di hati ... suka jugak biru cuma utk baju je la .

kakinakl.com said...

wah warna biru..klu sape berani pakai memang akak salute lah

Anim Daim said...

mak i..birunya.....
hehhhehheheh
akak adiahkan jer kat lady gaga malaysia 2 pown boleh hehheheheh

nuyui a.k.a miss YUI said...

jd biru or tukar warna..huhu

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Khairin~yg merah menyala mmg seram tgk..tp klu kulit pemakainya putih melepak...cantik nampak!:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Cheqsue~bagusnya tak pakai lipstik.K.atie pakai gak..nipis jer la:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Intanfirdaus~InsyaAllah,akak join ya.TQ

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

kak yanti~merah mmg cantik letak kat bibir..sama la biru tuk baju jer :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kak InaKL~Tu la k.ina...mmg kena 'berani mati'pakai kaler lipstik biru!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Anim~Emmmm...biru mmg cantik tp klu nak letak kat bibir..kena pikir 100X :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Yui~cantik kan!

izan mama mia said...

hahaha... macam yong saya lah kak atie ni,..kalau buka almari die..suma baju kaler biru... cam sama jer ..hihiih..

gincu biru ?..xmolah ...suker pink..cantik

Lynn Damya said...

wahaha, mmg xlah kan nk pakai lipstick biru bagai ni, yg merah pun sy tak terpakai lagi~hihi..
owh ye, dulu sy xsuke warna biru, lepas tu cikgu psikologi sy ckp, awk ni sorg yg kuat cemburu~ adess...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™