Friday, April 26, 2013

KISAH SEMALAM...

Salam semua....
seMLM....
nak kata sibuk...xder la sibuk sgt tp cam rasa sibuk.hadoiii....dah pening kepala atie nih!.
Pg SEMLM Adik(anak pompuan atie) call....
suh atie doakn dia & pasukannya yg menyertai pertandingan debat dalam Bahasa Inggeris antara sekolah2 Menengah.
Alhamdulilah,ptgnya Adik call..pasukan debatnya menang!Dan mggu depan bertanding lagik.Semoga  Adik akan buat yg trbaek.
Aamiin
Pastu citer anak bujang atie lak...
Tak pernah blk asrama naik bas...ni nk naik bas ngan kwn2.Ibu-Ayah risau bkn main sbb tak pernah biarkn anak2 pulang sendiri.
Kejap2 ibu call...
dah naik bas Express ke?
Kejap2 Ayah call...
Abg kat mana?
Kejap2  ibu call lagik....
jgn turun dr bas lama2..kang trtinggal bas.
Kejap2 Ibu call...
Abg dah sampai mana?
OOO..Abg dah sampai...tggu Ibu-Ayah..sat lg nak sampai kat stesen bas
Hadoiii....
kecoh betul bila kali pertama lepaskn anak naik bas.
Anak tak ramai....sepasang tu lah buah hati..pengarang jantung atie (^_^)

16 comments:

intanfirdaus247 said...

salam kak atie..:))
bestnya dengar cerita pengalaman seorang ibu..tu maknanya "abang" dah besar..hehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Intanfirdaus247~Betul tu mmg dah 'besar' tp k.atie cam takut nak 'lepaskn'....

umi's cup cake said...

Betul tu kak azatie,
sayang seorang ibu dan ayah..memang terbaik

Acik Erna said...

assalam atie..kita mak/ibu /mama ke macam tu la atie..tak senang duduk kalau pasal anak2 kan..risau manjang

ummiross said...

Salam atie..

Betul tu atie, kita ni memang selalu risaukan anak2, tu lah tanda kasih sayang kita pada mereka.

Tahniah buat 'Adik' ye, moga akan terus berjaya.

ekinashikin said...

hati ibu mna x risaukan ank kan kak..

izan mama mia said...

kak atie 2,..saya yg sorang tuu..ntah camana nak htr g sekolah nnt huhu

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Umi Cupcake~camtu la naluri seorg ibukan...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

K.Erna...ya kak.Rasanya semua ibu/mama/mak....semuanya gitu.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

UmiRoss~Terima kasih Umi.Alhamdulilahhhh
Semua ibubapa sgt sygkn anak2 mereka...walaupon ada segelintir anak2 tu buat mcm2 yg melukakn hati ibu/mama/mak.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ekin~Ya ,tambah2 klu anak2 dok berjauahn dgn kita..risau memanjang

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Izan~K.atie rasa klu anak izan brsekolah...maunya izan dok lam kelas sama (^_^)

JaSSNaNi said...

tahniah atie.. pasukan debat adik menang... :) tumpang gembira gak.. moga menang di peringkat seterusnya..
yang abang pulak tu dah besar kan... tapi kita sebagai ibu mmg sentiasa risau keselamatan anak.. kan.. tak kira kalau anak di rumah skali pun.. selalu je call.. hehehhee

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

JassNani~Terima kasih Nani.InshaAllah
Ha'ah dah besau...tp kdg2 perangai cam budak 13 taun :)

Kakzakie said...

Tak kira sepasang ke tidak atie. kalau dah nama ibu-bapa anak 10 pun sama juga rasa bimbang tentang keselamatan anak-anak..

Tahniah buat adik..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam kak zakie...betul tu kak tp yg punya anak sikit cam atie ni...mcm risaunya lbh sgt...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™