Saturday, April 27, 2013

HAPPY SATURDAY!

Salam semua...
Kpd yg akan bercuti & yg brkeje sekerat hari arini......Selamat bercuti korang!
Arini...tak plan nak g mana2...kot2 la
TP
yg wajib buat arini...gosok baju anak bujang atie tu...esok dah nak balik ke asrama.
Takpe....
sekali  sekala balik bercuti kat umah...Ibu yg gosok bajukn?
Okey...
Semoga  dpt menghabiskan masa yg berkualiti bersama kluarga masing2 dihari mggu ini.

15 comments:

Kakzakie said...

Kakak pukul 12 baliklah dan lepas tu boleh rehat dah atie. Esok boleh belanja dapur dan jenguk anak sekejap...

mama sara nur said...

happy saturday
bestnya kan cuti2 ni tp kita cuti kena buat keja jg he heee

ieda immi said...

salam hujung minggu akak !

winduunyaaaaaaaaaaaaa

nak jengguk uma akak nie ;)

❤Kamsiah❤ said...

kedah bersekolah hari ni..kat sekolah anak akak,esok hari kantin,tak belajar la,lusa cuti sempena hari kantin,1 mei cuti lagi..5 mei lagi hehe

Tihara said...

selamat hari sabtu akk atie :)

JaSSNaNi said...

nak gosok baju gak... atie tolong gosokkan leh? heheheh.. syokkan sesekali uruskan semua tu.. nani mengemas dan mengelap habok hari ni kat umah.. :P

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kak zakie~arini sabtu camni mmg sibukkan kak...mcm2 keje nak dibuat.Esok jenguk anak la ya...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Mama Sara Nur~Emmm..mana ada cuti,kat rumah melambak2 keje.Hari2 tu yg kena buat...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Ieda~Slmt bercuti ieda,terima kasih singgah

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Kamsiah~Syian dia,ari sabtu sekolah ya.Wah!cuti jer lps ni...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tihara~makasih Tihara..bergelumang dgn kain baju yg nak digosok :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nani~atie pon sakit pinggang gosok baju..hadehhhhh

TiranaAduka said...

lama ta tak masuk sini.hehe maaf tau sis.

Kesuma Angsana said...

sabtu bercuti mmg bestlah kan !

Ibu Lala said...

Selamat bercuti jugak utk atie. Akak pagi2 dah terpacak kat sepital. Aetengah hari la jugak. Balik trus pengsan. Letihnya tuhan je yg tahu. Dah mandi baru lega.

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™