Monday, April 22, 2013

Ke AGRO MALL,Ipoh.

Salam semua.
Baru nak citer ttg atie g Ipoh aritu....
atie suka g umah Adik kat Ipoh ni sbb anak2nya kecik lg & manja ngan atie.Seronok melayan depa....
Atie g naik bas jer..MyLaling htr kat sresen Bas Teluk Intan.
Biasa g tak lama pon...
2 hari jer,pastu MyLaling dtg ambik(^_^).Sempat la aritu,g terjah Agro Mall kat sana.tak beli apapon...saje jln2 ngan family adik.
Sambil tu
 bawak budak2(anak adik)
 g main kat situ.Bila ajak balik...bkn main payah lg,trutama si kecik Aqmar tu..gewammmm tgk!
Lepas tu mkn2...adik ipar belanja..hihi







14 comments:

Rai Ourkizuna said...

budak budak pantang kalau jumpa tempat mainan..hahaha

Nafira usof said...

sedapnye roti canai~

JaSSNaNi said...

hari tu balik kg, mmg lalu kat depan agro mall ni.. tapi tak singgah pun, sbb dah hampir lewat petang.. berkejar nak sampai awal sblm maghrib kat rumah mil..

inazamri said...

tak penah pi lagi mydin agro ni.selalu pi yg kat Meru je.

intanfirdaus247 said...

salam kak..wah bestnya..sedap roti canai tuuu..:))

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,best jalan2.

Khai♥Rin : anies said...

insya allah next month g ipoh..bleh la sggh kt sini nnt..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Rai~ Betul tu nak ajak balik pon Xmo...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Nafira~makan kat kedai nih...boleh la..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

JassNani~Emmm...atie firstime masuk sini,itupon adik yg ajak.Best la jgk trutama bdk2 tuh!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

InaZamri~yg meru tu jauh sikit dr umah adik...yg ni dekat larrrr

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

intanfirdaus~sedap la jugek tp xbape nak lembut..:D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Yui~masa ni br sampai dr TI,terus adik bawak g mall ni

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Khairin~oh ya ke?selamat bercuti ke perak ya...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™