Saturday, May 1, 2010

Butter Rice & Ayam Masak Merah.


Salam ...selamat brhari mggu.tentu masing2 dh bekpeskan,Alhamdllh.....Arini atie ngan family dpt 2 jemputan kenduri....jd kena pegi la,tghari nanti.pg nie sibuk basuh bj2 yg anak2 atie bwk semlm....penuh penyidai gak nie!...baju siAbg jer,siAdik xde bwk baju blk(dia ckp semua dh dibasuh masa kt asrama sblm blk brcuti).Ptg nanti plan nk cari buku tambahan tuk siAdik belajar & nyoping sikit brg dapor & jajan anak2 nk bwk blk nanti.menu kt bwh tue.....korang jgn mintak2 lak,dh pinissssss....atie masak semlm,x sempat nk update(adik guna tenet nk buat folio(keje sekolah dia )....jadi ibu kena ngalah ).Okey la...korang layan gambar dulu yer,atie nk buat keje laen lak..."SELAMAT HARI PEKERJA" tuk org2 yg bekerja!!!


5 comments:

♥LOVE2COOK♥ said...

OMG, AMM tuh looks fab la kak!!! Terliur love! mintakkkk ;)

Happy Weekend dearie! May I take the bunch of roses from U???

ijayuji said...

Salam kak atie!! akak sihat? lama tak dtg sini rindu sgt! baru lah free sikit nak jalan2 ehehe... byk yg kita terlepas, happy engagement anni tuk akak n suami semoga bahagia dunia akhirat insyaAllah amin.. Kita pun dtg nak ambik bak balik sejambak ross merah yg cantek tu tgh mengumpul :-) maceh!!! take care!!

Sue @ Nenie said...

Salam hujung minggu, lamanya tak berkesempatan jenguk sini....Dah tukor langsir baru ya kak....

shidah said...

hai k atie tukar cadar baru lg....ari2 jiwang sekejap....apa2 pun semoga pjg umur & bahgia hendaknya....

xiiinam said...

Salam kenal.....


Tumpang inai2 resepi....

:)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™