Sunday, May 9, 2010

MAK....insan yg teristimewa dlm hidupku!



Sebenarnya berat hati atie nk cite pasal sambutan hari ibu nie....sayu rasa hati!disaat insan2 laen brmanja dgn ibu...memeluk ibu....brcerita dgn ibu,atie kesunyian tanpa MAK yg amat atie sygi selama ini.tahun ini merupakn tahun ke3,tanpa MAK disisi(MAK atie kembali ke Rahmatullah pd 19/5/2007 pd usia 57thn).tika atie menaip nie pon,airmata nie mengalir laju.....rindu sgt dgn suaranya...masakkannya..kasihsygnya pd kami adik beradik.saat yg paling tidak dpt dilupakn, sambutannya pada anakcucu,menantu yg blk ke kg!kini tiada lg suara yg ceria menyambut kami dipintu...kenangan bersama MAK ttp bersemadi disepanjang hidup atie.ATIE RINDU KT MAK!
Tak lupa jg pada Ibu mertua atie...HAJJAH MARIATON BT SUPIAN...tkasih mak kerna membesarkn & mendidik trutamanya anak mak(suami atie)hingga menjadi suami yg trbaik tuk atie yg ALLAH anugerahkn.Doakn kami sentiasa berbahgia hingga keakhir hayat.
Selamat hari ibu juga utk MAKCIK RAHMAH(ibu baru atie)...semoga MAKCIK sentiasa berbahgia & dpt menjaga APAK, sebagaimana ARWAH MAK menjaga ayah kami dahulu.....serta dpt menerima kami semua seperti anak MAKCIK sendiri.

DOA UTK IBUKU TRSYG:
" YA ALLAH,ampunkn segala dosa2 ibuku...tempatkan Ruh ibuku bersama golongan org2 yg beriman & beramal soleh...RAHMATILAH ibuku YA ALLAH.Semoga IBUKU( HAJJAH HAMSIAH BTE SIBI) tenang bersemadi disisimu YA ALLAH"


**PADA KWN2 SEMUA,SUDILAH TERIMA JAMBANGAN BUNGA DARI ATIE sempena sambutan hari ibu yg jatuh pada hari ini.korang semua ,adalah ibu2 yg trbaik!!

7 comments:

HomeKreation said...

Selamat Hari Ibu... sedih nya Along baca coretan Atie... Amin... semuga mak Atie di rahmati Allah & di tempatkan di kelangan org2 yg beriman. Maceh kasi bunga tu ya... jgn sedih2...

ieda said...

selamat ari ibu buat akak dan thanx for the beutiful flowerss .. akak jgn bersedih .. doakan buat arwah mak tenang disana ...

dia akan tenang dengan doa dari anak yg solehah dan soleh .. itulah hadiah yg amat berharga buat dia disana .. aminnn :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Along...tkasih ya!bersyukur la bg kwn2 yg masih ada ibu.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ieda...tkasih sudi ambil bunga...k.atie pon sat lg nk ambil bunga kt umah ieda...

qellissa said...

selamat hari ibu!=)jgn sedih2 tau, semuga roh nya, ditempatkan dikalangan org yg beriman..amin...

Faheem Jr said...

salam achik atie..jangan sedih2 ye..faheem datang sini nak ambik bunga ros cantik tu kasi kat ibu..dan faheem nak muuaaahhh! achik atie jugak... :)

PUTUBAMBU said...

jgn lupa titipkan doa buat emak.. itu yg terbaik dari anak2nya..

al-fatihah buat arwah..

kita masih ada ibu lagi..tapi bapa dah tiada...meninggal dunia pada October tahun lepas...

still terasa2 lagi kehadirannya...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™