Monday, May 23, 2011

Sedekahkn Al-Fatihah Untuk Anak-Anak Ini.

Walaupon semua dah tau ttg kejadian tanah runtuk di Hulu Lngat yg melibatkan seluruh penghuni Rumah Anak Yatim Al Taqwa & Anak Anak Hidayah Madrasah Al taqwa.mmg sungguh menyayat hati...trbayang wajah2 suci mereka.merekalah anak2 Soleh & penghuni syurga.bila atie tgk gambar wajah mereka & berita di TV mmg menitis airmata atie.bila trkenang usia mereka hampir ngan usia anak2 atie.Tak mampu nk citer lbh detail lagi..klu korang nak tau lbh lanjut ttg berita ini boleh la layari blog ini..http://albanjarionline.blogspot.com.marilah kita sedekahkn Al fatihah tuk anak2 soleh ini.semoga ahli kluarga mereka bykkan bersabar & redo atas pemergian anak2 ini.ALLAH lebih menyayangi mereka yg blm ada dosa ini.ALLAH menjanjikn ganjaran syahid bagi anak2 yg trkorban dlm runtuhan ini.Al-Fatihah

Wajah mereka seblm kejadian berlaku...berseri & sucinya wajah mereka...





p/s:ketika menaip n3 nie pon airmata atie ttp mengalir....

10 comments:

Kaz said...

Salam Kak Atie, tak tertahan rasanya hati ini melihat wajah2 suci mereka sebelum kejadian. Kita pun ada anak, tak mampu bayangkan jika perkara yg sama berlaku kpd anak2 kita, Nauzubillah. Smg yg ditinggalkan terus tabah dan smg yg pergi akan bahagia di syurga yg dijanjikan Allah utk mereka.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kaz..k.atie yg menaip nie pon meleleh2 airmata melihat wajah mereka.trkenang anak llaki k.atie di asrama....

amiey lee said...

sedih n sebak sbnranya..sbb kta pernah mengharungi detik2 ni..dn penah kehilangan anak jiran yang comel

Naz said...

Mmg sungguh menyentuh hati.. Sedih tak terkata.. Sedangkan kalau ada antara saudara sesama kita yg pergi mengadap Illahi pun kita rasa sedih apa lg kanak2 ini dgn cara pemergian mereka yg tragis.. Al-Fatihah utk mereka semua..

Ummi Eisya&Amani said...

mmg sedih..dah la yatim..memang penghuni syurga tu..

lina said...

al - Fatihah...semoga roh mereka ditempat kan antara2 insan soleh...Insya ALLAH.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam amiey..k.atie pernah ke hilangan insan2 yg akak sayang dlm hidup.tue yg bila bc/dgr berita camni..trtitis gak airmata.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam naz...mmg sedih bila menghadapi ujian yg sebegini.Al fatihah tuk mereka

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ummiEisya...Amin

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Lina,Al- fatihah tuk mereka yg pergi nie...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™