Wednesday, January 12, 2011

2nd Giveaway:Atie nak Kasi Tudung!!

Salam semua...disbbkn atie dah byk join GA/contest di blog kwn2...Alhamdllh,ada gak diantaranya atie menang!..jadinya,tingin lak nk buat GA tuk kwn2 kt luar sana pula..hadiahnya xder mewah sgt iaitu tudung tuk seorg pemenang!TAPI Insallh,HADIAH SAGUHATIi akan atie berikn jugak(nk mintak sponsor dr MyLaling nih!)...tuk berapa org?biarlh rahsia...tapi sebagai menghargai penyertaan korang(ada ker yg nak join?).harap2 adalh yer.

Klu ada yg berminat nak menyertai GA atie nie..jemputlh singgah ke blog atie yg lg satu..http://azatiesayang-contest.blogspot.com

Makasih pada yg sudi menyertainya.....

4 comments:

aanie said...

salam atie...

sy nak join...nak komen pasal ape ek?ni kira komen tak?hehe....

http://aanie.blogspot.com/

aeinio said...

nak jugak

PUTERA2PUTERI said...

wah nk join gak la..heheh

aidah said...

sedapnya lauk masak lemak taugeh dan tahu tu. Selalunya kalau akak masak lauk ni akak pekena ngan sambal goreng tempe. Tak tau lah kenapa tapi macam ngam je 2 lauk tu

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™