Friday, March 9, 2012

Cuti Persekolahan Bermula

Salam semua.Lama atie menyepi ya?Nanti la lapang2 atie citer ya...Alhamdllh,semuanya dah berjalan dgn lancar & selamat.
Mungkin lps ni atie pon jarang online gak..biasa la anak2 akan bercuti mulai hari ini.Bestnya!!.
InsyaAllah, kedua2 anak atie akan sampai ke umah hari ini.Atie doakn semoga perjlnankn kami akan dipermudahkn & selamat.Aminnn
Pada yg singgah ke blog atie...terima kasih byk2 & atie amat menghargainya.
Tp kemaafankn atie pinta andai blm berkesempatan membalas kunjungan kalian semua.
InsyaAllah,atie akan dtg menziarahi.Pada yg anak2 mula bercuti hari ini...semoga sepjg cuti ini akan dimanafaatkn dgn pekara2 yg berfeadah & selamat bercuti kedestinasi yg telah dipilih.Semoga ceria selalu.
Daaaaa...

26 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,slmt bercuti juga kak..anak2 cuti,mak pon kena cuti gak =)

Qhaifa Nur said...

belum rancang mana nak pergi cuti sekolah nih...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Nuyui..maknya mana blh bercuti,makin ligat la kat dapo memasak!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Qhaifa Nur...selamat bercuti ya.Rasanya cuti kali ni atie dok umha jer kot..
Lgpon anak nak exam hujung tahun nanti...

aanie said...

selamat bercuti sekolah kak...hehe...

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Yeah...yeah...esok dah mula cuti..akak pun nak cuti panjang jugalah letih jadi drebar......

Masya said...

suami sy pun cuti.. tapi cikgu biaserlah nama jer cuti sekolah.. tapi kerja banyak tak cuti pun...

Amie said...

Selamat tengahari Atie cayanggg... rindunya!!! Seronok anak-anak dapat berkumpul bersama ye Atie...

azleen said...

nak berjalan ker mana?hehehe

ijayuji said...

Salam kak atie! salam winduuuu sbb kita ilang2 ajerrr :D kat sana cuti sekolah jugak ya? kat sini pun mula cuti sekolah bermula esok selama sebulan pastu naik semester baru :D yg tadika minggu depan masih sekolah lagi seminggu pastu baru cuti, bersiap sedia dgn kerenah ank2 lepas ni ehehe...

HALAMANKU said...

Salam Kak Atiesayang.. tu yang nak tunggu tu.. time cuti sekolah ni meriah lah akak.. abang.. akak kenalah n3 kak.. erma tau mesti masak sedap2 bab ader tukang oder kan? kan?

shiori_LA said...

selamat bercuti juga buat anak2 atie ye...selamat memasak yang sedap2 heheheh

Azi said...

kak ti cuti sekolah banyak kenduri kawin kan.. boleh bawak anak jalan2..

ajumohit said...

nak berjalan ke mana tu kak? nak itut hehehe

LYAfrina said...

kak..selamat mghabiskan masa2 indah bersama anak tesyg :-)

MOH KEMBARA said...

Salam Azatie,
selamat bercuti! Ke mana nak berlibur tu?

ketikketok said...

Another wonders of the world Gallery Microfungus House of Magic Potions Tanah Rata and KetikKetok!

Puan Kutu said...

selamat bercuti utk aiman sajalah..sy dan en suami tetap kerja..:)

Tihara said...

selamat bercuti anak-anak :)

deqlis said...

slamat bercuti kak tie...
bawa anak jenjalan ya..g mana kali nie?

Zie said...

anak cuti zie pun bercuti coz tak ada pengasuh... nak tinggalkan kat kg mak pergi pahang lah pulak...

ieda said...

ye kak
cuti sekolah dah bermula
nak bawak anak2 jalan2 mood x der
banyak xtvt di kolej ..
huhu sian lak kat anak2

fieda said...

saya tak ke mana kak...asyraf ada kelas..

Kakzakie said...

Anak-anak kakak pun sama atie... masing-masing dan relex di rumah sebab mama/papa tak ada cuti - kerja. Sabtu/Ahad lepas kami balik kampung jenguk atuk mereka.

Selamat bercuti...

Cik Rose Cute said...

Selamat bercuti kak tie...biasalah cuti sekolah...

wan nurul hezrina said...

bila anak2 cuti sekolah sedikit lega kan?tak perlu kejar2

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™