Wednesday, March 28, 2012

Kisah Balik Kampung.

Salam semua...sebenarnya semlm atie balik kg jap,sbb nk bawak Apak g rawatan & ambik ubat kat hospital.
Kg atie bkn jauh sgt..drive dalam sejam lbh,sampai lar..cuma tu lah kdg2 MyLaling sibuk,xdpt nk balik selalu tp TIAP2 BULAN kami akan meluangkn masa ziarah apak kt kg.
Awai pg lps bersarapan..kami brgerak ke kg,cuaca mmg hujan cuma kt kg mendung jer...sampai kg,Apak dah siap!hihi
Ambil masa g ambik ubat sbb...biasa la ramai org.Nie lah Hospital tpt org2 kg membuat rawatan,ambik ubat/dimasukkan ke wad.
Apak dulu masa tk sihat,kat sinilah ditptkn...Arwah Mak gak.Rasanya atie xpernah masuk wad kat sini..ambik ubat ada sekali tuk Adik sbb cirit birit kat kg.
Dah selesai urusan..
bwk Apak g jalan2...makan2.Siap atie tapau lauk tuk Apak....mlmnya nanti xyah la Apak ssh2 nk msk.
Masa nk blk tu...ajak gak Apak dok kat umah atie sehari-2,tp cam biasa la...mcm2 dirisaukn,xmo tinggaikn umah.
Semoga ALLAH sentiasa berikn kesihatan yg baik & dipjgkn usia Apak...utk kami adik beradik & anak2 kami bermanja.Aminnnn


11 comments:

Citarasa Rinduan said...

amin.....
moga apak sentiasa diberikan kesihatan y baik2..

kak.. tadi ayu pun temankan suami ke hosp.. result darah 2 minggu lepas dah kluar.. alhamdullilah..semuanya sediakala

SeputihSalju said...

moga apak kak atie sihat2 selalu..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ayu..terima kasih.Aminnnnn
K.atie doakn kesihatan HB ayu pon bertambah baik ya

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Karimah..terima kasih.

Watierman said...

Assalam Dik Atie....Moga Apak sentiasa diberi kesihatan yang baik dan sihat sejahtera....Amin...Moga Allah berikan yang terbaik untuk keluarga kita semua...Amin!

Cik Rose Cute said...

Semoga kesihatan apak kak tie sihat kembali..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam kak wattie..begitulah hendaknya yg sentiasa kita doakn selalu.Aminnn
Terima kasih atas doanya tuk Apak atie.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Rose..terima kasih dear.

Acik Erna said...

amin..semoga apak atie sentiasa dirahmati dan sihat sentiasa.

anitadiana said...

semoga ayah tie sihat selalu..selagi mereka ada selalu lah balik kg...ita pun nak balik kg juga...

CheNamNam said...

changkat melintang tuh kat maner kak...akak atie kat bagan datoh kan, kat area maner yer?

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™