Tuesday, June 18, 2013

Anugerah Kecemerlangan SABDA

 Salam.
Citer ni dah lepas tp sebagai kenangan atie abadikn kat blog ini utk ADIK(anak pompuan atie).
Telah brlangsungnya Anugerah Kecemerlangan SABDA
dimana Adik diantara pelajar yg naik ke pentas menerima hadiah
atas kecemerlangannya dlm PMR 2012.
Tahniah utk Adik!
Ibunya lak ngan gigihnya snap gambo Adik ngan HP cokia jer
Jadi la Dik kan ....buat kenangan (^_^)
Doa Ibu & Ayah
Semoga kejayaan sentiasa menjd milik Adik.
Aaminnnnnnn

Jom layan gambo2 yg sempat atie snap...
 Kat pintu gerbang sekolah..

 Tetamu yg ada kad ni jer yg dapat masuk....


 Adik sdg menerima hadiah diatas pentas...

Laju jer jlnnya...Xmo tgk HP cokia Ibu..hihi

 Sebagai kenangan trindah buat Adik

Nama Adik juga trpahat didinding sekolah...Tahniah!

15 comments:

Yanti Isa said...

Tahniah adik dan ibu adik juga.

Izan Ishak said...

tahniah adik dan juga kak atie sbg ibunya... moga adik terus melakar kecemerlangan lagi dan lagi...

JaSSNaNi said...

alhamdullillah... seronok atie... benih yang disemai menjadi pokok yang subur... seronok dan berbangga juga bagi pihak atie walaupun nani tak dapat merasa situasi tu... hp cokia pun cokia lah atie... kengan kita yang penting.. kan..

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah di atas kcmrlangannya..

Nad MamaZN said...

Tahniah adik
Mesti bangga kan kak? :)

Qhaifa Nur said...

tahniah kak atie..
begitu juga dengan adik...
moga terus cemerlang lagi..

Mimi Azirah said...

Tahniah adik...semoga terus berjaya lepas nih

Cho Zila said...

tahniah.. teruskan kejayaan demi kejayaan... usaha yang dilakukan kini terbalaslerkan..

Khai♥Rin : anies said...

TAHNIAH3...
utk akk jg...

Arol Mubin said...

Tahniah kepada anak kak Atie dan kak Atie sendiri! Semoga kecemerlangan ini dapat dikekalkan dalam SPM nanti. Insyallah. :)

ieda immi said...

wahhhh tahniah dikk

tahniah akk
sejukkk perut ngandung dan melahirkan kan kak ! .. ;))

ejulz said...

Tahniah buat adik.. :)

Terus doakan untuk sahabat ejulz ni k.. terima kasih "Doakan untuk dia"

Acik Erna said...

Tahniah adik

Puan Kutu said...

semoga adik terus cemerlang.tahniah!

Deq's Qienz said...

wahh tahniahhh..bangga la mama dia.hehee

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™