Tuesday, June 4, 2013

Balik Kampung!

N3 PUBLISH POST:


Salam semua..
Saat korang baca n3 ni...atie ontway nk balik kampung!.
rasanya balik pon tak lama...sbb masih ada sdkt kerja sekolah Adik yg lom siap & nk prepare brg2 anak2 yg akan kembali ke sekolah.
Sekurang2nya dapat ziarah Apak & anak2 atie dapat jumpa atuk diaorg.
Dr mggu lps plan nk balik kg
 tp ada jer hal yg tak dpt dielakkan
Alhamdulilah...
Arini dapat gak blk kg......

Jumpa kembali nanti ya...(^_^)

14 comments:

Amie said...

Selamat jalan Atie... jalan lek lok ya...

TeacherAzimah said...

larrrr kak atie org kuala kangsar ke? which part? sayong? my hubby pun org kk. kat beluru.

LYAfrina said...

moga slamat pergi & pulang ye kak atie

Deq's Qienz said...

take care walau di mana berada:)

Ibu Lala said...

hari ni ke baru balik kpg?? slmt blk kpg ye. Take Care tau.

Sury Abil said...

Moga selamat sampai ke kpg ye atie...best nya dpt blik kpg kan...:-)

Ibu Lala said...

kpg atie ni kat mana ek, Perak ke?

Tihara said...

moga selamat dalam perjalanan blk kampung ye kak...insha Allah

JaSSNaNi said...

assalamualaikum atie...
wow.. best balik kg... hari khamis ni nani akan balik kg... bestnyeeee.... dah amik half day leave.. balik kg lepas tengah hari.. mgkn lepas zohor kot... nak sampai sblm maghrib kat umah..

Khai♥Rin : anies said...

slmt pulang dan slmt kembali

Che Rosliza Che Mat said...

macam pernah tgk labu sayung,saji dan tampi padi hihihi

Kakzakie said...

Betul atie ambil peluang cuti sekolah bagi anak-anak lihat atok dia. Anak kakak hari itu dari Khamis hingga Ahad baru kami ambil balik. Kakak kerja tinggalkan mereka di kg.

Acik Erna said...

seronoknya dapat balik kampung atie..acik teringat juga ngan kampun yang dah tak ada sesiapa lagi

izan mama mia said...

wah kat mana labu sayong ker ??

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™