Tuesday, June 4, 2013

Soping Jubah Di KL

Salam.
Semlm kami sekluarga g KL...tujuan asal nak soping jubah utk Abang(anak llaki) yg dah sempit2 semuanya.
Maklum la budak ngah membsr...dah lbh tggi dari Ibunya ni!
Biasa
 kami soping jubah kat Seri Petaling sbb byk pilihan..
Lgpon kat situ dulu sekolah Abg ...sambil2  tgk sekolah lama,byk nostalgia kat situ trutama airmata atie la...firstime brpisah ngan anak.
Sempat la nyoping 4 helai jubah,2 biji songkok......songkok pon dah sempit gak.
Harap2 dpt la pakai lama sikit jubah2 ni(beli saiz bsr sikit),
Bkn apa selai jubah pon bkn main mahai lagik....tu pon puas gak atie tawar menawar ngan Pak Aji Pakistan tuh(^_^).
Lps beli semua...ronda2 KL pastu soping lagikkk
Kali ni soping jajan anak2 nk bwk balik asrama nanti....awai beli ya?Lain kali tak sempat nk dtg KL lagik,alang2 dtg sekali membeli lar.
Plan gak nk beli bahan tuk baju raya ..
.tp tak sempat la pulak,dah malam...kedai yg biasa atie g tu TUTUP!
Lain kali la soping tuk raya.....sedeyyyy
 Go to PJ

 Byk jubah llaki jerrr...

 Yg hitam2 tu jubah pompuan...atie tk beli pon

Pilih jgn tak pilih....Ayah bayarkan..hihi

12 comments:

Khai♥Rin : anies said...

jauh nyer bersopink ;-)

Kakzakie said...

Walau jauh tapi dah tahu tempat nak tuju terus tak buang masa Atie. Kalau abang suka beli Jubah dia di Batu Pahat tempat pak arab tu murah sikit Atie ada tu tak sampai seratus pun... boleh buat basahan pergi surau...

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik..adik laki yui pon nak cri jubah tp sni mcm pyh jumpa.

Anim Daim said...

hamboi sampai ke kl sopingnya hehheh

Nieyl said...

hamboi....ke kl shopping yea...
singgah pagi...

Qhaifa Nur said...

jauh macamana tetap datang sebab banyak pilihan...

ieda immi said...

bestnya kak
banyak pilihan kan ..
saya kalau shoping jubah suke ke pasar borong .. murah2 dan cantik2 ... ;)

Ibu Lala said...

suka gak jubah ni. tapi x suka kaler itam.

Rai Ourkizuna said...

trend zaman sekarang berjubah.. bagus la kan..

Deq's Qienz said...

sgtlah untung bila soping ada org tlg bayarkan..hehee

Che Rosliza Che Mat said...

jauh akak bershopping hihihi

Mohd Isa said...

Assalamualaikom..
Boleh saya tau kedai jubah pakistan/pak arab kat batu pahat..klu ad maklumat bagitau saya musan_99@yahoo.com

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™