Sunday, June 2, 2013

Terima Kasih Mak Long


Salam semua.
Arini atie nak menayang mangga padi...yg sungguh sedap!Jgn tak caya...atie sorang yg perabihkn...tp bkn la sekali makan..ulang2 lar.(^_^)
Sebenarnya mangga padi ni dr Klang...kakakipar yg kirimkn.
Dia tahu atie ni mmg 'hantu buah mangga'
Klu g umah dia kat klang...mesti dongak tgk pokok mangga depan umah dia.hihi
Kpd kakakipar atie(aka Mak Long kpd anak2 atie)
terima kasih kak...ingat akak kat atie ya.Sukerrrr......
Sedapnyaaa...
.tp atie suka yg muda2,ranggup jer buat ulam mkn ngan nasi.
Pelik kan?mmg atie dari bujang lagi...mangga padi yg muda buat ulam.
Nambah2 nasi ko!

7 comments:

Sury Abil said...

Uihhh atie,telan air lioq tgok manga tu ha....:-)

Acik Erna said...

assalam air..terliur ni..masa dok tanjung karang dulu memang suka sangat makan mangga ni..acik panggil pelam telur

Khai♥Rin : anies said...

Tingat mangga jiran dulu...belambak2 smpi xhabis mkn...ada sekali tu punya la byk smpi bleh buat lauk kenduri kawen

Kak Rose said...

Atie, kak rose baru bli kat kedai, 2 biji for rm2.90. uwaaaa....rasa nak mintak atie punya, nak wat kerabu!

izan mama mia said...

sedapnya mangga

Puan Kutu said...

mangga muda klu buat kerabu mmg sedap..pekena dengan kuh rojak pun sodap gak

Deq's Qienz said...

perghhhh kecur liur tgk pelam nih..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™