Friday, June 28, 2013

Koktel Buah-Buahan.

Salam semua...
Baru sempat nak update balik...dalam cuaca cam skrg mmg best layan koktelkan.
Sebenarnya kat lam esbok tu bykkkkkkk sumi jelly
Hadiah dr majlis kenduri kawen.
Anak2 atie dah bsr...depa tak suka mkn jelly2 cam nih.
Dr menyemak lam esbok,atie buat koktel & masukkan sumi jelly ni
Licinnnnnnnnnnnn...(^_^)
Alhamdulilh,'laku' gak....Jelly ni best sbb ada nata lamnya
Tp atie tak lalu lak nk mkn gitu2 jer jellynya
Klu masuk lam koktel...atie suker ler
Jemput mkn semuaaa...
 Ada yg bg sepeket besau lam 'jajan' org kawen tu...


Sedapnya mkn sejokkkkkkk...

9 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sodapp tu...

Khai♥Rin : anies said...

fav sy ni... time study dulu mkn smpi kembung2 perut ;-)

Qhaifa Nur said...

sedapnya letak sumi...

Nad MamaZN said...

Nyumnyum
Sejuk2 sedap ni :)

Tihara said...

sedapney kak, sejuk je rasa tekak..perasan macam tengah makan fruit cocktail ni, hehe :)

JaSSNaNi said...

uikkss... sedap ni... nak jugak... ko bukan main ek.. tayangan unggul lagi.. esok cuti.. yeahhh!! leh wat desert ni..

Azi said...

wah meriah isi koktel... nyum nyum

Kakzakie said...

Kalau atie nak tahu ini favourite bapak kakak..

faa.rosli said...

memang sedap ni....

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™