Monday, November 15, 2010

Cendawan Salut Tepung.


Salam semua..slmt ptg...antara menu tghari tadi...mendpt sambutan dr anak2..cendawan salut tepung.mmg sedap...ala2 mkn ayam goreng jer.resepi???xyah la sbb dh byk kali atie masak & taipkan.klu nk gak...g la search kt label atie tuh!sebenarnya br blk dr pekan nie...beli bahan2 nk buat kek.sempat ker?Insallh.selalu raya haji jarang buat biskut...tp ada la sikit,yg lain cuma kek jer.klu nk tau atie buat kek apa...tgguuuu!Jom layan cendawan atie tue...anak2 buat ratah jer...

Br lps goreng...anak2 dh mula meratah..ulangalik ke dapor jer...

8 comments:

kasihredha said...

wauu...bestnya atie

deqlis said...

atie,

deqlis pun suka wat cendawan grg tepung nie...deqlis guna tepung adabi mix tepung gandum skett..:-)

anak2 buah pun sama laa cam anak2 atie, ulang alik dapur hehe..

ieda said...

haaa nie biasa buat kak .. sedapp kan kak .. ranggup je :)

Nancy Poh said...

Terus terang sy cakap, ni 1st time sy tau yg cendawan boleh digoreng tepung...nnt sy kena try la ni kat rumah..mcam sedap je tengok..terliur.

Mrs. Nurulazmi said...

Kak atie! =)...sodap tuh..petang tadi pun saya buat cendawan goreng jugak..sambil mengoreng, sambil mengunyah cendawan goreng..hehehehe =)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Salam, BSB selalu beli kat pasar mlm, 1 cawan rm2. MOKCIK KAYO

Miza Yusof said...

whoa! feveret miza ni. memang betul2 mnggoda mulut untuk ngap. hehe. miza kidnap resepi ni ye. nak cuba buat. hehehe

Myra Jay said...

Sedapnya akak menu nie..
Xpenah try goreng tepung lg, nnti nk try la..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™