Thursday, November 24, 2011

Hadiah Dari MILO

Sebenarnya dulu saja2 isi borang kat FB tuk dptkn tupperware Exclusive dr MILO ni...sbb edisi trhad jer.last2 dapat gak...siap guna express abx lagi.Ingat apa la hadiah dm bungkusan yg atie terima..ghupanya tupperware nie.Alhamdllh,cantik!
Kepada pihak MILO..terima kasih atas kiriman yg cantik & amat berguna ini.



20 comments:

Cik Rose Cute said...

Bestnya kaak tie...hihihi

fieda said...

kak atie dpt ye..saya isi borang tp tak dpt pun..huhu

Kak Aya said...

murah betul rezeki atie.

Diana @ Melley Mey said...

wah seronoknya dpt tupperware dr milo...

Ucu Faridah said...

Tahniah3x..lepas ni tak payah dah dtg bawak pinggan kt dapur ucu ..bawa jer tupperware milo tu, senang x tumpah kuah..hihihi....

quinnie said...

rajin betul akak join...saya tak pernah tau pun ada contest cam gini kat fb...hehhehe

HALAMANKU said...

Sapa tak kenal Kak Azatie kita yang selalu bertuah bila masuk apa2 GA hu hu hu besnyer.. kak bekastu sesuai kalau buh paceri nenas akak yang sodap tu tuk erma ha ha ha...TAHNIAH kak...

amiey lee said...

wahh besttt nye dapat tupperware..byk gunanya kan kak atie... pas kat kita la hahahahahah

shiori_LA said...

owh rajinnya atie isi borang untuk dapat give nih....dulu pernah gak isi...dapat lunch bag, lunch box n botol air hehehe....dah selamat dah..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Rose..mmg best.hihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Fieda..maybe lambat sikit kot.sabar yer...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Aya..isi borang kat FB jer :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Diana...edisi trhad nih!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ucu..tu la pasal,sok2 atie singgah umah Ucu bwk tupperware ni yer.kasi isi penoh2 tau :D

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Quinnie..kat FB mcm2 contest/sample..rajin ngan xrajin jer...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Erma..Alhamdllh.nanti k.atie htr yer nasi impit ngan rendang lam tupperware tuh!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Amiey..sat lagi k.atie sampai noooo

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam shiori..tgk gak,klu rajin mengisi lar tp tgk tupperware cantik..berdesup isi borang hikhik

Ardini Humaira said...

whoaaa! bestnye dapat percuma.. tahniah tau ^__^

Qhaifa Nur said...

dulu2 rajin hantar contest, selalu gak dapat hadiah...
sekarang try semula, kot2 bole dapat...
cantik hadiah milo tu..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™