Thursday, November 17, 2011

MALAYSIA MENANG!!


Alhamdllh,pasukan Bolasepak Malaysia menang 1-0 menentang Indonesia!!.wah!happy betul atie & Mylaling apabila Syahrul Azhuari menjaringkn gol yg pertama pada minit yg ke23 tuk MALAYSIA!.siap tepuk2 tangan kami berdua..hikhik
Tahniah pasukan MALAYSIA.ANDA MMG HEBAT!.Sekaligus MALAYSIA menjadi juara dlm kumpulan A dlm temasya sukan SEA yg ke 26 di indonesia.

10 comments:

Rose Khadijah said...

assalamah..hai kak atie..

yeayyy..menang..ros suke tang mesia gol tu jer..sorak sorak jap, pastu sambung wat keje umah..lipat kain..kemas baju taska anak..hehhe..tak dan nak mengadap kak..

akak ape kabar?

fieda said...

malaysia boleh...:)

fieda said...

malaysia boleh...:)

wan nurul hezrina said...

seronokkan negarakita mmg hebat

shiori_LA said...

tahniah buat pasukan malaysia....huhuhu

Ros said...

Salam,,

Kak Ros tumpang syok....tahniah buat negara kita kan...

JaSSNaNi said...

go go go.. ole ole ole.. jadi pompom mOm sat.. hahahaha..

atiee.. nani datang bawa bihun sup yg dah 10X perangat.. :)) kakakaka.. tak de la.. baru 4X perangat.. ni pun mangkok sup yg terakhir.. hari ni nak wat laksa.. :) malam2 baru leh masak.. sebab esok pepagi dah nak berjalan2 kat rumah adik ipar.. :)

Zana Adieyza said...

wah, kak tie pun layan bola.. curlassssss...

IntaNBerliaN said...

saya pun eppy.. xsabar nk tunggu final.. hihii

wan nurul hezrina said...

suka sangat=)mmg berbaloi2

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™