Tuesday, April 26, 2011

Bercuti Seketika!!

Salam semua...mulai hari ini atie akan bercuti & selamat tinggal semua!..xder la,atie akan ke Ipoh hari nie...ke umah adik atie yg bersalin hari tue.mungkin dok kat sana dlm semggu(dgn izin MyLaling larr).syian lak,dia dok lam pantang sorang2....klu Arwah mak ada dulu,mmg sibuk Arwah klu anak2nya bersalin.Insallh,klu leh pinjam laptop adik ipar(dia pon sibuk buat kejenya guna laptop)...blh la atie bersiaran dr Ipoh..hihi.Doakn atie blh jg adik & babynya yer..bkn apa dah lama xpegang baby..mungkin kekok sikit!.jumpa lg nanti...daaaaaaaaaaaa

14 comments:

ziey said...

salam atie...selamat jalan yer,,sampai salam pada adik atie,,tu hati2 dalam pantang,,harap baby sihat yer

Kak Rosaliza said...

assalam atie..selamat menjaga bby ya...heheh kekok ya

Azita Zain said...

Salam Atie...
Akak tak balik Perak...klu balik leh juga jumpa atie sambil ziarah2 adik atie tu.. Ipoh kat area mana?

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Atie,

Semoga selamat dalam perjalanan pergi dan balik.

deqlis said...

salam kak tie...wah ingat nk bye2x tui2x tadi..huhu..

ok selamat semua nya ya..

jom join my GA

http://ellismelia.blogspot.com/2011/04/1st-batch-giveaway-deqlis-treasure-hunt.html

norlie said...
This comment has been removed by the author.
norlie said...

selamat datang ke ipoh... adik duk seri iskandar kat mana? berhampiran dengan akak tu.. kg azatie di mana? entah2 kita ni sekampung! makan tempoyak la weh..

Wattie said...

Assalamualaikum Atie,
Dah berhari hari cuba masuk sini, sangkut memanjang, alhamdulilah hari ni ok. Selamat pergi dan selamat kembali yer...Baiknya dapat akak macam Atie ni, leh tolong jagakan adik2, tersentuh pulak hati kecil ini

aNiM said...

sis atie,

semoga selamat perjalanan pergi dan balik.

semoga adik dan baby sihat:)

Mas said...

Semoga selamat dalam perjalanan pergi dan balik yerk kak....

mamaqari said...

selamat bercuti...nnti come back dgn cita best2 ye kak=)

bArdbOO said...

kesian la adik tu kalo time pantang xde org jaga kan? dah la operate..
Jom Lawat: Blog Bardboo DAN Sweet Child
Hadiah Menarik Untuk Yang Tersayang

So Shy Lady said...

bye kak...ingat lg ke mcmn nk mandikn baby heheh

HaSue said...

Assalamualaikum kak atie..
semoga segalanya berjalan lancar yer..
seronoknya dapat anak buah baru..

tahniah buat adik kak atie n keluarga semua :)

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™