Tuesday, April 12, 2011

Sungguh Menjijikkan!!!

Tadi masa tgk YOUTUBE..trjumpa citer nie.Korang tgk la sendiri...atie tgk pon dah rasa nak muntah pon ada....camna la org2 yg beli tue yer?(depa xtaukan?)kenapa la pengotor sangat penjual nih!!agak2 korang air jambu batu + asam boi yg selalu atie beli tue..depa buat camni ker?????Geli lak nk beli air2 yg dijual tepi2 jalan nih!...sapa2 yg dok bangi pernah beli tak kat gerai nih?hihi..Jom Tgkkkkkkkk....

15 comments:

Mas said...

mas pun baru jerk tengok dari blog mazidul...
gerammmnya tengok..boleh ludah kat dalam air tu...

Atiey said...

manusia skrg memang jahat sekarng ni kakatiey...kat hotel2 pun ada jugak macam nie..kita jer yang tak sedar..kalau nk beli air kat tepi2 jln tgklah...kekadang depa semua ni bukanyer pembersih sgt......

~Norul Mas Hana ~ said...

apa tujuan dia buat gitu? eeiii x faham, ada manusia gini..huhuu

hadina said...

ina pun baru tgk smlm kat FB abg...geli ah tgk...
skrg ni cm2 org kan ada..kalu nak wat pelaris pun cari lah yg betul2 ok n ikut cara yg sepatutnya...

NoRMa aZurA iSMaiL said...

teruk nyer perangai...apa la motif dier wat camtu...

ee, yakkk

Jieda said...

hisshh..macam2 orang buat nak lariskan perniagaan.Ni dah kes aniaya orang.Semoga Allah membalas perbuatannya.

Sheila Shafeareen said...

Salam atie, yee smlm pun sy negok Kat Fb abg, terus kongsi same.. dari semlm ank dok tegok yeee geli ..tu kira nak bagi pelaris pada air nya...hemmm tak berkat beniaga buat kerja jahat cam tu...

shiori_LA said...

salam atie;
dah tengok semalam kat FB...huhuhu sungguh jijik kan

Ummi Eisya&Amani said...

mcm2 perangai manusia ni..semuanya nak kejar untung..mmg tak berkat..terima la kat 'sana' nanti..

kasihredha said...

apasal dia buat camgitu ye?
Psiko ke?
teruk betul

rossysweety said...

salam perkenalan...

sesaje lepak kat tangga sogo ari tu , tgk budak pompuan jual keropok lekor , pas pegang dan ikat rambut ( rambut berminyak ) dan rokok sebelah tgn..pas tu terus pegang keropok lekor utk digoreng...terus kembang tekak ni...uwek!!

♥LOVE2COOK♥ said...

Saw this vdo at Kak Ummi's FB semalam...terus share kat mine! hehehe ;)

Yuckkkieeee!

Cik Anita said...

salam..

tulah ada tengok tadi.. huwaaa!
biar betul ni. ada yg komen fitnah lah bagai. Hurm. harap disiasat segera. ishk

kakchik said...

salam kak atie. kakchik tak sanggup nak menonton video ni selepas membaca komen2 terdahulu di atas tu. selama ni memang suami kakchik sangat tak suka kalau nak beli air kat gerai2 tepi jalan. kat restoran pun kena pilih2. berdosalah orang yang buat bisnes makanan/minuman dalam menipu atau menganiaya umat Islam.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

makasih pada yg bekunjung & komen ttg video nie...semoga penjual air soya tue dpt balasan yg setimpal dr ALLAH..

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™