Wednesday, April 6, 2011

Buku "Rahsia Simbol YAHUDI".

Salam semua...selamat pg!xder nk citer pasai bekpes/menu tghari SBB skrg atie malassssss sgt nk snap gambar masakan!!...nk buat 'lagu' mana tuh?..klu siap msk tue,malas nk ambik kamera kt bilik.... jadinya xder la n3 mskkan atie kt sini.tgk la kot2 angin rajin mai arini....blh tayan lauk tghari nanti..hihi.
Pg nie atie nk citer ttg buku yg atie sdg bc skrg....tulisan IBNUYAACOB....ngah TOP buku nie ...aritu beli pon tinggai sebuah nie jer.reganya blh la tahan....yg penting ilmu/feadah yg kita dpt dr pembacaan buku nie....mcm2 simbol yg blh kita temui yg jg menjadi TREND anak muda skrg...walhal itulh simbol yahudi!!!.Klu nk tau lbh lanjut blh la cari kt kedai2 yg berdktan ngan umah korang(wah!cam nk promosi lak..hihi).TP buku nie mmg best bg atie.

4 comments:

kasihredha said...

nampaknya kena cari buku ni kat kedai lepas ni...TQ your info.
Berapa harganya ye atie?

Sofya said...

bahaya gak ni... kena amik tau kan.. jgn nak suka2 ja.. anyway thanks 4 info

aRniNasiR said...

betul la kan.. zaman sekarang nimain ikut je pengaruh rakans ebaya dan media tanpa tahu asal usul sesuatu perkara. Ada video youtube ibnyaacob tentang asal usul manusia memang best, zaman2 paleolitik, mesolitik tu semua adalah rekaan yahudi semua tu. tapi dah lupa link tu, tertengok kat FB jer..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kasih redha,sofya,arninasir...mmg brguna buku nie...klu tgk skrg simbol2 tue digunakn oleh muda mudi kita!!sedih bila nampak...

© Azatiesayang | Templates by : Nurulchumel's Design | All Rights Reserved™